3. Evliliğimi yapmak istiyorum kötü bir şey mi?

18 yaşında ilk kaçmıştım sonra boşandık görücü usulü tanıştım biriyle onunla da boşandık 3 senedir yalnız başımayım evlenmeyi düşünüyorum

3. Evliliğimi yapmak istiyorum kötü bir şey mi?
Cevapla