Evliliğin ilk aylarında neden boşanma düşüncesi hep var?

3. ayımızdayız fakat ara ara bana boşan çık git afakanları basıp duruyo kendi ayaklarımın üzerinde durabilirim ailem de arkamda durur her konuda ondan yana sıkıntı yok evet ama neden bu boşanıp ayrılma düşüncesi hep seçenekmiş gibi geliyor aklıma.. ayrılıp boşanan kadınlar neler çektiniz ya da kurtulduğunuzu düşündünüz mü yoksa pişman mısınız? dul olmak size neler hissetiriyo

Evliliğin ilk aylarında neden boşanma düşüncesi hep var?
Cevapla