Evlilikler 10 yıl sonra otomatik olarak sonlansa nasıl olurdu?

Evlilikler normalde mahkemede boşanma ya da taraflardan birisinin vefatı ile sona erer. Onun yerine 10 yılda otomatik bitse nasıl olur? Uzatmak isteyen zaten yeniden uzatır. Süper olmaz mı? Hem imza rahatlığı biten taraflar ilişkide daha dinamik olmaz mı? Hshs

Evlilikler 10 yıl sonra otomatik olarak sonlansa nasıl olurdu?
Evlilikler 10 yıl sonra otomatik olarak sonlansa nasıl olurdu?
Cevapla