Kuzenim sabahın erken saatlerinde -güneş doğmadan- işe giderken çöpün kenarında bulunan bir kemik parçasına küfür ederek tekme atıyor. Geceleyin yarı baygın uyanıyor ve tepesinde değişik varlıklar olduğunu, kendini boğduklarını görüyor ve bu bir kaç gece böyle devam ediyor. Tanıdıkları bir hocaya danışıyorlar ve hoca kendisine bir yemek parçasına tekme attığını, cinlerin kendisine musallat olduğunu söylüyor. Kendisine yardım edebileceğini ama bundan tamamen kurtulamayacağını söylüyor ve yardım ediyor. Yaşadığı durum azalıyor lakin tamamen sona ermiyor.
Şimdi ateistler bunu ne şekilde yorumluyor, uzaylıların varlığına falan mı yoruyorlar?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer