Ateistler bahsettiğim türeden konuları nasıl yorumluyor?

Kuzenim sabahın erken saatlerinde -güneş doğmadan- işe giderken çöpün kenarında bulunan bir kemik parçasına küfür ederek tekme atıyor. Geceleyin yarı baygın uyanıyor ve tepesinde değişik varlıklar olduğunu, kendini boğduklarını görüyor ve bu bir kaç gece böyle devam ediyor. Tanıdıkları bir hocaya danışıyorlar ve hoca kendisine bir yemek parçasına tekme attığını, cinlerin kendisine musallat olduğunu söylüyor. Kendisine yardım edebileceğini ama bundan tamamen kurtulamayacağını söylüyor ve yardım ediyor. Yaşadığı durum azalıyor lakin tamamen sona ermiyor.

Şimdi ateistler bunu ne şekilde yorumluyor, uzaylıların varlığına falan mı yoruyorlar?

Ateistler bahsettiğim türeden konuları nasıl yorumluyor?
Cevapla