Şöyle ;
- ben İstanbul o aydında
- onun şuanda 25 bin tl geliri var benimde 35 bin tl.
- Ben onu seviyorum ama mesafe beni korkutuyor. Ailemde İstanbul'da benim. eğer o İstanbul'da olsa bu gün evlenirdim onunla fakat o aydında. buraya gelse iyi olacak maaşıda 35 civarı rahat olacak ama o evlenip bi süre aydında kalır. giderse sonra gider iistanbula. bide depremden de çok tedirgin gelecekte sizle bu riski alamam falan diyor.
- ortada biyere taşınalım dedi bi ara eskişehir falan bilemedim
ne yapmam lazım? siz ne yapardınız? ruh eşim gibi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Şanslısın ya keşke benimkide iki şehir ötede olsaydı ama bizim aramızda tam 2.824 Kilometre var. Sevgilim Eskişehir’de bende almanyadayım beraber karar verdik İstanbul'da yaşamayı düşünüyoruz.
ortada bi yer ne ya git aydına yaşa işte İstanbul'da olunca nolcak ailenmi yaşicaksın?
bende öyle dicem eskişehir güzel gibi oraya gidelim dicem
Bu gelir farkı ile ondan soğursun
Hayır arada fazla bir şey yok sonuçta 10 bin TL fark bişi değil evi de var. Sorun olmaz. Ama mesele İstanbul. O gelse çok güzel olurr
İstanbul'da olmayın deprem falan bekleniyor. Bu arada sen olmaz dersin sorun olur. Demedi deme
Sorun sıkıntı yok o yüzden Ayrıca ya ben de bakıyorum yani hani onun gidişatına şu anda onun farklı projeleri var ve yakında onun maaşı beni geçecek yani şöyle söyleyeyim önümüzdeki sene falan yükselir gibime geliyor çünkü onun farklı bir şekilde gidiyor maaş olayı ama ben devletteyim o yüzden rahatım
Senin de yükselmeyecek mı? Ben olsam kabul edemezdim sanırım
Deolandırılabiöirsin
adamla görüştük yani sürekli konuşuyoruz her zaman görüştük de bir defa yılbaşında ve doğum günüm de gelmiştiç görüntüülü falan. ykın arkadaşlarını ailesini abisini herşeyini bilişyorumm