Evlenirken eşime çok aşıktım, şimdi ise eşimin her şeyi gözüme batıyor. Ne yapabilirim?

Evlenirken eşime aşıktım. Ama evlendikten sonra bana aldatma dısında akliniza ne gelirse yasatti. Beni benimseyemedi eşi olarak. Kumar oynadi, hala borcumuz var. Saga sola borc verdi bizim ihtiyacimiz varken. Ailesi sorunlu insanlardi bana cektirdiler vs vs. Hamileliğim cok zor gecti. En sonunda stresten erken doğum yaptım. Eşimle bosanma asamasina geldik, tekrar baristik. Ama artik eşimi sevmiyorum. Kizimla brnim yanimda bir misafir sadece. Her hareketi batiyor. Artik eskisi gibi degil bana karsi ama ben mutlu degilim onunla. Onunla bir seyler paylasmak icimden gelmiyor. Bir yere gitsek dahi sadece ikimizken hemen eve dönesim geliyor. Aramizda ds durum ayni. Zorla biseyler yasiyorum. Bahaneler uretirken buluyorum kendimi. Bana dokunmasini dahi istemiyorum bazen. Hic dirdirci biri degildim ama oyle oldum. En ufak biseyinden sebep laf soyluyorum. Beni bu hale sen getirdin diyorum. Evlendigimizde o kadar hevesle yaninda olurdum ki esimin... Oysa telefonla bilgisayarla ilgilenirdi. Cayini alip cekip giderdi. Bir kelime dahi kurmazdi. Simdi ben ayni durumdayim. Yardim edin, ne yapacagimi bilmiyorum.

Güncellemeler
+1 yıl
Hemen nasil bosanabilirim? Zaten bosanma asamasina gelip baristik. Oyle kolay olmuyor maalesef bosanmak.
Evlenirken eşime çok aşıktım, şimdi ise eşimin her şeyi gözüme batıyor. Ne yapabilirim?
Cevapla