Bu kız nasıl terbiye edilir, döverek mi söverek mi?

Kız kardeşim. Bugüne kadar çok insan gibi komuşmayı demedim olmadı. Büyük olmama rağmen sürekli hakaret ediyor. Bugüne kadar hiç benle bir yere gelmemiş her yerde kötülemiştir ben konuşmuyorum. 18 yaşında, dün içmiş bütün şişe evde her yere kustu. Ve sabahına da temizlemiyor. Kalkıp temizleyeceksin diyorum duymamazlıktan geliyor. O kadar pis ki, içip gezmeyi biliyor sadece. Ben sinir krizi geçirince de " Sen hastasın " Diyor. Annem onu çok şımarrtı evde her şey benim üstümde hem çalışıypeum hem annem ve kardeşim gibi iblis kadınların derdini çekiyorum. Kızna bir şey demez ben çalışıyorken bağırır bana evde müşteri temsilcisiyim işimi bırakyırıp arkalarını toplatır. Allah belalarını versin sadece.
Bu kız nasıl terbiye edilir, döverek mi söverek mi?
Cevapla