Sizce kadınlar olayları dramatize etmeyi çok mu seviyorlar?

Sizce kadınlar olayları dramatize etmeyi çok mu seviyorlar?

Dramatize etmek olayları abartmak ve olduğunun dışına taşımakla alakalı bir durum...
İnsanın kendini ifade ederken seçtiği cümleler anlatımı kuvvetlendirmek içinse! Ya da karşı karşıya kaldığı durumun onda ki etkilerini göstermek için abartılı bir anlatım dilini seçmesi anlatıma zenginlik katmaktır... Öyle s*lak insanlar vardır ki bazen anlasın diye anlatımı güçlendirmek zorunda kalabilirsin. Ama bu da yetmez alıp beynini içine soksan yine olmaz görmek istemeyen göremez. Bunun kadını erkeği olmaz hayatına giren o zeka küpünün kapasitesine göre seçilen bir yol bu 😄
Bunu bizden daha iyi yapan erkekleri görmeden önce bu soruyu görseydim evet derdim.. 😀
Öyle abartıyorlarki kendileri yaptıkları şeyleri başkalarında gördüklerinde. Kendileri yaptıgında biz tepki versek çok abartıyorsun bunda ne var şu bu ile hiçleştiriyorlar yapılanı. Ama aynısını hemcinsi ya da karşı cinsi yapsa kınıyor, eleştiriyor, abartıyor, uzatıyor, dramatize ediyor halden hale giriyorlar. Ve olayı çok başka bir boyuta getiriyor. Asla kendi düşüncesinin dışına çıkmıyor ve kabul etmiyor. Farklı bir durum olsa neyse kendisinin de yaptıgı şeylere bu tepkileri vermeleri ve kendi kafasındaki doğruyu dayatma çabası manipüle etmeye çalışması ve kusur dediği şeyi kendinde asla ve katiyen kusur olarak görmemesi. Var böyle bir cins ve bu cins özellikte bir burçta yoğun bir şekilde toplanmış.. Yükseleni o burç olan bile aynı ya. Bu tesadüf olamaz 😂
Kız kompozisyon yazın demedim bu ne 😱
Dramatize ediyoruz elleme 😂
İşte dürüst bir hanımefendi 🤪
Size bunu kaptıramayız, hem sizde bizde durdugu gibi durmuyor 😂
Hep aynı ve hiç değişmeyen laf 😱
Valla ben de bu konuda biz kadınların çok iyi olduğunu düşünürdüm ta ki bu konuda eline su dökülmeyecek bir adamı tanıyana kadar. Adam dramatize kralı. Her konuda kendi duygu ve düşüncelerini göze sokmak için, hep kendisi anlaşılmak istediği için ve hiç anlama zahmetinde bulunmak istemediği için her konuyu dramatize edip bir nevi manipülasyonla istediğine ulaşıyor. Tabi başkaları bu numaraları kolayca yediği için çok işine yaramış ama sırrı bozduk ajsjskdkdkdkdkfkfkf
İnanmam kadınların eline kimse su dökemez :D
Yok valla benim bile ağzım açıkta kalıyodu düşün nazlı da biriyim 😂😂😂😂😂
yok ya kedidir o kedi :P
Bırak ya hemcinsine laf söyletmemek için pees 😂😂
Ben mi :o ben mantık insanıyım kalbimi kırıyorsun ama :o
Erkekleri yatağa atıp şöyle eni konu deliler gibi seviştiklerinde .. bir iki adamakıllı oral yaptıklarında.. bu kadınlar var ya bu kadınlar dünyanın en harika canlıları olur.. ama geçici bir süre.. bir sonraki sevişmeye kadar.. kamu spotudur. üzerine alınan alınabilir
Soruda kamu spotu sormamıştık. Bu cevabın soruyla ne alakası var :)))
Çok fazla alakası var.. Sana tercüme edeyim.. Kadınlar yatak dışında ne yapsa gözlerine batar zaten erkeklerin..
Anladım. O zaman ben de soruyu tercüme edeyim. Kadınlar olayları dramatize etmeyi yani abartmayı ya da başka bir deyişle süslemeyi çok mu severler. Cevabında bu soruya cevap olabilecek bir şey yok. Sever ya da sevmez diye bir şey göremedim. Her şeyin ucu yatağa çıkmaz.
Anladım.. o zaman şöyle söyleyeyim senin sorduğun genelleme içeren soruna karşı ben de bir genelleme yaptım.. cevaba gelecek olursam.. her kadın bu şekilde davranmaz..
Genelleme yapmam için "kadınlar olayları dramatize etmeyi çok seviyorlar" demem lazım. Bu genellemedir ama sorularda genelleme olmaz. Cevaplarda insanlar her kadın öyle değil bir kısmı öyledir diye açıklamasını yapar. Ama şunu diyebilirsin bir dramatize örneği vererek soruna cevap niteliği taşıyan bir paylaşımda bulundum o zaman bak ona itiraz edemem. :)))
Kadınların eline kimse su dökemez gibi bir yorumun olmuş bir üyenin cevabına.. bu genel yargıya girer.. örnek vermemi mi istiyorsun.. Kızılay meydanında bir adam hüngür hüngür ağlamıştı.. arayıp sormadigi bir kızin yanında başka birini gördüğü için.. İşte en güzel dramatize şekli..
Öyle olmaz profilimi geçmişimi de didik didik etseydin. Orada üyeyle şakalaşıyorum sonundaki smiledan da anlaşılacağı üzere bence daha iyisini yapabilirsin. Şakayla genel yargıyı ayırt edememen üzücü bir durum. Adam duygulanmış ağlamış niye dramatize diyorsun. Ağlamak dramatize etmek mi :)))
Dramatize etmenin yollarından biridir timsah gözyaşları.. Bunun dışında sadece soruyla ilgili yorumlara bakıyorum tabiki.. başka bir amacım yok. şakalarin ardında gizlenen gerçekler olduğunu biliyorum sadece 😊
Ben gerçekleri söyleyen biriyim kimseden bir çekincem yok kimseden lafımı esirgediğim de yok. Çoğu kişi de buna bir çok kez şahit olmuştur. Söyleyeceğim varsa şaka yapmam direkt söylerim. Sen kendi şakalarının altında gerçekleri saklayarak söylüyor olabilirsin ama ben sen değilim. Başkalarıyla olan konuşmam da beni ilgilendirir. O ağlayan kişiyi de tanıyordun sanırım.
Cevap
7Cevap
Hayır bence her kadın ya da her erkek aynı değildir. bazıları gereksiz dram yapar ama bazıları da o kadar güçlüdür ki.. abartmadan hatta olduğundan daha sakin atlatır bunu yalnız başına.. öyle kadınlar da zaten bir şekilde ayak da durur
Kadınların olayi bu "drama queen" olayini seviyoruz az biraz.. bi teorim var ama, küçüklükten prenseslik algisiyla kodlaniyoruz büyüyünce de bakıyoruz ki kimse kral degil, sonumuz queenlikte degil bi yerden yakalayalim olayi diye drama giris yapiyoruz 🤣😅🤣
(hemcins linci yükleniyor...)
Queen'lik yıkıldı yaşasın drama :P
Yani evet öyle. En basitinden annelerimizden örnek vereyim küçükken yatağımızı toplamazdık diyelim ben bu evin kölesi miyim, ölsem de kurtulsam diye triplere girerlerdi, annesi böyle olmayan yoktur zaten. d
Lütfen ama dışarıya karşı da benim çocuğum dağınık ama dağınık çocuklar zeki oluyormuş diye de savunurdu :D
Dram değilde onu kendi lehine çevirme çabasından kaynaklı olan bir durumdan dolayı dramatize etmiş gibi gözükür. Kendisi bile bazen şaşırır
Dramatize yok oyun var diyorsun yani :o
Aynen öyle
Vallahi bunu kadında erkekte çok iyi yapabiliyor ama benim anam bu dramatize konusunda listenin ilk başını alır fnkfnkf
O zaman her kadın değil ana olan kadınlar diye düzeltelim :P
He düzeltek lo dxnjfxdn
ana olmayan kadınlardan özür dileriz aslında kadın olan analardaydı bütün suç :D
Alakası yok. Ayrıca siz sanki çok normalsiniz de 🤨🙄
Hem cinslerin öyle demiyor :o
Ben kendim ne dediğime bakarım ki.
Evet bizim bakış açımızla 10 sezonluk samanyolu dizisi çıkar
Sır kapısı gibi mi la 🤣
hee
Öyle mübarek bir dizi çıkacağını sanmıyorum 🤔
Çakması olur 😮😮
Yahudi versiyonu gibi mi 🤔 haha sır kapısının orijinali Amerikan yapimiydi 🤣
Ooo aydınlandım
Benim drama queen olmam tüm kadınlarla ortak noktamsa evett..
tabi biz kadınları değerlendirirken seni referans alıyoruz :o
Biz açıkçası olayı Adriana Lima ya götürmeye karar vermiştik
Dünya'nın en uzun süre Victoria Secret meleği olmuş bir hanımefendiye nasıl laf ediyorsun sen :O hala güzel bence
bence hala çıtır bir hanımefendi :o
Sadece erkeklere göre daha çok duyguları hissediyorlar
peki hadi öyle olsun :)))
Cok çabuk kabın şeklini alabilirler bunu iyi kotu anlamda söylemiyorum insan en cabuk kendini ikna eder hele kadinlar ışık hızıyla:)
Bilmiyorum hacı abi sen ne düşünüyorsun bu konuda
ben cevaplara bakmaya geldim :D
seviyorlar evet, ben severim
Ortalama bir insan kadar
Olabilir
Olması gereken o
Hemde nasil abartiyolar herseyi
Bayilirlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?