Güncellemeler
+1 yıl
Yoksa not açıklanmışsa sorun yok mı demektir. Ama dolaşan kağıda imza atıp atmamakla notumun bi alakası var mı ki ne alaka da ben açıklanınca rahatlıcam? her türlü açıklansa da açıklanmasa da not, gidip imza olayını sormam gerekiyor mu hocaya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Problemlerin mi var? Yarın gider sorarsın şimdi uyu hadi.
Sormalı mıyım böyle bir şeyi ya o hocayı nerden bulcam ki
Erken pes ettin.
Telaş yapma bu kadar. bir şey yolunda gitmedi diye bırakma herşeyi. Yaşam senden mükemmel olmanı istemiyor.
Tamam sorayım bari açıklanınca sorun olmaz diyo herkes ondan kafam karıstı ne sorcam ki sence hocaya
Daha açıklanmadı bekliyoruz
İşte şimdiden pes edince yarınki sınavlara çalışasım da gelmiyor çözüleceğini bari bilseydim keşke. 2. Dönem okula gitme mezun olma hevesimi bile etkilicek diye düşünüyorum paranoya var birazcık da o belgelerin önemli oldugu aklıma geliyor neblm atmadım diye mezun olamıcam gibi şeyler geliyor aklıma. Zaten atmıssam niye yanımdaki koz ona kağıdı veren ben olduğum halde attın mı diye sordu ya of gerçi o sormasa benim aklıma yine takılırdı.
O kağıt sadece formalite. Burada olup olmadığına dair önemli değil o kadar. Yarın hocaya, hocam ben sınıftaki dolaşan kağıda sanırım imzamı atmamışım dersin bu kadar paranoya yapıcak bir durum yok. Şimdi hiçbir şeyi düşünme yarınki sınavlara çalış bir an önce. Mezunda olucaksın. Sınavdanda iyi puan alıcaksın. 2. dönem de okula git mutlaka. Düşünme şimdi bunları.
Açıklanınca bana da haber verir misin?
Tabiki teşekkür ederim dönerim mutlaka buraya :)
Rica ederim. Bekliyor olucam🙂
O kağıt tamam optikte de sorun yoktur demektir dimi açıklanırsa eğer not, baya kötüydüm ya.
Açıklanırsa not optikte de sorun yoktur doğru okumuştur makine. Diğer derslerden yüksek yaparsın sende olmaz mı?
Tamam tamam sorun yok optiği de düzgün yazmışımdır zaten sistemde açıklanan not görürsem. çok teşekkür ederim büyük iyilik yaptın saolasın rahat uyuyabilirim. hocayı bulup sorma kısmına gelince de nerden bulcam bilmyorum ya odası bile var mıdır bilmyorum numarasından mı sorsam emin değilm. formalite için lazım olan bir şeyse sen biliyorsun galiba hocayı bulamasam bile sorun olmaz heralde. mezun olabilirsem yıl sonu o diplomayı görebileceksem sorun yok. temsilciler de numaralarını vermiyor hocanın. Bi de bu dersin hocası biraz kendini beğenmiş gibiydi daha ilk dersten bunu da biliyor musunuz bari bilmiyosunuz tabiki anlamdınız tabiki falan diyen biriydi sonra derslere de gelmemeye yoklama almamaya başladı. korkuyorum hocadan da yani.
Hocanın adını soyadını fakültesini üniversiteni yaz google'a oradan odasını bulursun. Korkulacak bir durum yok derdini anlat sonrasını bırak. Hocaların kişiliklerini girersen çıkamazsın boş ver. Rica ederim iyi dersler sana da.