Erkeğin yanında başka bir kız olunca diğer kızlar bu durumu kıskanır mı?

Dün gece bar'a gittim flört ile buluştum biraz samimi davranıyordu karşılıklı oturmamıza rağmen, etrafımızda ki yakın masalarda da kızlar vardı ister istemez fark ediyordum çok dikkatlice izlenildiğimi (yanlış anlaşılma olmasın yanımda birisi varken birisi ile bakışmam) lavoboya giderken masanın dibinen geçiyorlar ortada kocaman yol varken, zaten bu durumu anlayan flört sen buraya çok geliyor musun diye sordu. İlk defa geldiğim bir yer dedim ama pek inanmadı.. Kızlar neden böyle başka bir erkeğin yanında kiz olunca dibine düşecek gibiler?
Erkeğin yanında başka bir kız olunca diğer kızlar bu durumu kıskanır mı?
Cevapla