Dikkat çeken biriyim her ortama gittiğimde dikkat çekerim çok iltifat alırım. Ama kadın değilsen zor evet tüpten saygı kazanıyorum ama zorlukları da çok
Avrupai yakışıklı biriyim heheh ama Cidden yakışıklı olmak artı değil ek birşeyler de şart oluyor tüm samimiyetimle dile getiriyorum bir sürü arkadaşım modellik yaptı veyahut yakışıklı ama şansları gitmedi. Bende 4 sene önce mankendim zor
Zengin yakışıklı uzun boylu erkekle evleniyorum olay buu
Cevap sahibi
+1 yıl
Onlar da evlenelim diye bekliyor Hayır biri ile sadece zengin yakışıklı olduğu için evlenmek zaten saçma tamam hayatın kolaylaşır ama bu kişinin sadık olmayacağı belli zaten Zengin yakışıklı olup eve bağlı olmak apayrı şeyler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Yarışa var mısın kanka 😃
iyi olan çikolatayı yesin alslşsxlxlşg
Tamam lan ben senle ikimizi paylaşırım. Hangimiz daha güzeliz diye var mısın
Yok bu burada kalsın kaldldşflflx
Bu güzelliğini biscolata erkekleri beğenir mi acaba 🤣
Beğenir knk çok üst düzey de
O erkekler çok çok üst düzeyde ama
Bende as değilim ama olağanüstüyum
Makyajını cogu kızdan güzel yapman gerçeğiii😂😂😂
Öhööm öhöööömmmm noodle boğazımda kaldı ablacım ay pardon abicim bu ne güzellik şaka mısın? 😍😍😍😍💗💗💗
Tipin güzelse kız olmak da iyi erkek olmak da
Yakışıklıyım ama zor erkek olduğumuz için
Değilsindir o zaman net söylüyorum
Dikkat çeken biriyim her ortama gittiğimde dikkat çekerim çok iltifat alırım. Ama kadın değilsen zor evet tüpten saygı kazanıyorum ama zorlukları da çok
Neymiğ zorluğu
Neymiş*
Yanlış teklifler almak gibi
Zortttt
Avrupai yakışıklı biriyim heheh ama Cidden yakışıklı olmak artı değil ek birşeyler de şart oluyor tüm samimiyetimle dile getiriyorum bir sürü arkadaşım modellik yaptı veyahut yakışıklı ama şansları gitmedi. Bende 4 sene önce mankendim zor
Yalancısın ki
Allah Kur'an ekmek çarpsın yalan yok
Niye yemin ediyon ag sjsbksvs
İnanmıyorsun
İnanmak zorunda değilim ama 😇😇
Peki saygı duyarım
Göz makyajın beni benden aldı 10/10
Teşekkür ederim hshsh😂
Bi heves gelmiş gibi sana:D
Yok artık hdhdhd😂
😂😂
Knk karşına böyle biri çıksa İlk ne düşünürdün
Bişi yok bundan çok var yaşadığım sitede
Nerde yaşıyorsunuz
Yurtiçi dışı hangisi
Şu an maslak
Geliyorum oraya. Bende 2 sene Hollanda yaşadım modellik yaptım. Şimdi ülkeye geri geldim ailemin yanına ama geri giderim
Bi ay önce geldim her gelişimde depresyona giriyorum gelme napicaksin işletme sahibi filan değilsen
Ben burada depresyona giriyorum. orada kurulu duzenim gar ailem için geldim geri gitmek istiyorum
Neden yenimi gittin Hollanda’ya
Benimle evlenir misiniz hanımefendi?
Hanfendi müstakil misiniz acabaaa😍😻
Of reis harbi çok iyi olmuşsun
Benden güzel olmuşsun 😂
Güzel kadın olunca ne değişiyor bi anlatsana
Zengin yakışıklı uzun boylu erkekle evleniyorum olay buu
Onlar da evlenelim diye bekliyor
Hayır biri ile sadece zengin yakışıklı olduğu için evlenmek zaten saçma tamam hayatın kolaylaşır ama bu kişinin sadık olmayacağı belli zaten
Zengin yakışıklı olup eve bağlı olmak apayrı şeyler
Fazla makyajli kanka biraz azalt makyajı
Bu kim ki
Ben
Hahaha şakaa?
Ciddiyim
Yanlış doğmuşsun
Hahahah
Kiz olsam evet ben de yine kızlar abakardim
Lez olmak zekice
Niye niye.
Lez olurdum
bu senmisin
Hee knk
Ben daha güzelim
Kudur
Tamam