Kiz olsam erkeklere bakmazdim haksız mıyım?

Bu güzellikte gider biscolata erkekleri ile evleniridim. Erkek olmak Zor 😂😂😂😂. Hshshsh lan varya kadın olmak vardı gerçekten birde bu güzellikte
Kiz olsam erkeklere bakmazdim haksız mıyım?
Kiz olsam erkeklere bakmazdim haksız mıyım?
Cevapla