Hoş bulmam olmaması daha iyi
Benim için sorun yok özgürce yaşayabilirler
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir evin içinde ne yaşandığı beni ilgilendirmez. İnsanların tercihlerine de saygı duyuyorum. Ortalığı yangın yerine çeviren heteroseksüel bir çiftle komşu olmak yerine eğlenceli bir lezbiyen/gay çiftin komşum olmasını tercih ederim.
Çocuga komşuya insanlara bi zararı yoksa evin içinde herkesin hayatı kendini ilgilendirir Yeter ki evin penceresine balkonuna kapısına bir çağrışım yapacak işler yapmasın
Huzur bozmuyorsa özendirmiyorsa dikkat cekmiyorsa beni ilgilendirmez
banane kardeşim milletin ilişkisinden çocuk sapığı olmadıktan sonra namus denince kadının iki bacağını gösteren yobaz olmadıktan sonra kadının veya çocuğun saçından ve bacağından etkilenen serfsiz olmadıktan sonra banane
Hayır rahatsız etmez tam tersine daha özgür ve güvenli hissederim
Ne güzel
Cevap
31Cevap
Hayır beni ilgilendirmez ki.. işim gücüm yok başkalarının cinsel hayatında mı bakacağım
O da bir şey mi benim yan komşum grup yapıyor 😂 banane bana bulaşmadıkları sürece ne yaparsa yapsınlar
Apartmanlarda herkes kim kime düm Duma işi olmayan ev kadınları toplanır herkes kendi derdinde onlara mszeme işte dedikodu yapsinlar
Gecenin 3ünde bağırıp çağırmalı, şiddetli kavga etmesinler ben onların cinsel maceralarına saygılı olurum. Savaşmasınlar sevişsinler.
Eşcinsel insanlar bana daha iyi insanlarmış gibi geliyor hayata renk katıyorlar
Escinselden korkma, bu es degisikligi yapanlardan kork namus hayini onlar.
Herkesin kendi tercihi beni hiç ilgilendirmez
rahat olucaksın yoksa cinsel hayatın bile bitiyor rahatsızlıkan
Çevreye gurultu vs gibi bir sorun yapmiyorlarsa benim icin diger ciftlerden farklari yok
Sorun yaratır mı🤔kendi halinde olursa sıkıntı yok
Her insanın yaşantısı kendi geleceğini belirler.
Sorun etmem. Herkesin kendi özeli kendi hayatı.
Beni ilgilendiren bir şey yok insanların özel hayatı
çevreye zararı yoksa beni bağlamaz kendi tercihleri deyip geçerim
Çoluk çocuğun ahlakını bozmayacak bina huzurunu kötü etkilemeyecekse bisey demem
Ben de aralarında girip ikisini birden isterim 😃😃
Beni de aranıza alın derim 😂
3lü ol güçlü ol
2 üstümde 2 yanında lezbiyen komşularım var? Zaten
Sizin çocuklarınız var mı bilmiyorum ama kötü bir örnek olarak düşünür müsünüz
Bekarım ama kötü bir örnek olarak düşünmem?
Evet ciddiyim
Teşekkürler cevabınız için
Hollanda'da yaşıyorum ben bide burada kimse kimse ile ırkı cinsi ile uğraşmaz ve günlük te görüyorum konuşuyoruz selam selam geçiyorlar hehehe
Evet evet zaten LGBT bayrağını da ilk kabul eden ülke
Hayır, hiç umurumda olmaz.
Gay biri olarak diyebilirim ki keşke apartmanımıza gay taşınsa çok güzel olurdu
Sorun yok kimseye ilişmiyorlarsa
bizim sitede var
bana ne
Beni rahatsız etmediği sürece sorun etmem
Banane canım neden rahatsız etsin beni 😂
Hoş bulmam olmaması daha iyi
Bana bulaşmadıkları sürece sorun yok
rahatsız etmez
Hoş bulmuyorum ama beni ilgilendirmez.
Özgürce
Çok umrumda olmaz
Beni ne ilgilendirir ki:)
Umrumda olmaz
Etmez...
Ben de biseksüelim
Kanka olurdum🙈
Gelsin
Lezbiyen ne
Hayır etmez
beni ilgilendirmez
Hoş bulmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?