Sizce kızların o davranışları normal mi? Bunda sıktığım parfümün etkisi olabilir mi?

Üniversitede okuyorum ve kız - erkek karışık bir yurtta kalıyorum. Normalde elimden geldiğince kızlara kötü gözle bakmamaya çalışırım, ama ailem beni kızlara karşı aşırı derecede mesafeli yetiştirdi ve biraz cahilce yetiştirdikleri için ters etki yaptı; ama İzmir'e üniversite okumaya geldikten sonra o konuda bayağı ilerleme kaydettim, ama alkollüyken yine eskisi gibi oluyorum. Akşam yemeğinden sonra 1 shot Jägermeister içip lobiye inip oturdum. Lobide 2 metre × 2 metre büyüklüğünde 1 tane L şeklinde koltuk var. Ben koltuğun bir tarafına oturdum, benden sonra ise 3 tane kız gelip yanımdaki diğer koltuğa yayıla yayıla oturup bacak bacak üstüne attı. Her ne kadar bakmamaya çalışsam da çok kötü oldum ve haliyle bakmaya başladım, ama üçü de çok rahat hareket etmeye devam etti. Bir süre sonra benim dibimde duran kız üstteki bacağını hafifçe kaldırarak çorabıyla oynamaya başladı. Kızın ayağı az kalsın bacağıma değecekti, ama o bundan hiç de rahatsız olmuş gibi durmuyordu. Tabii ki de herkes rahat ve özgür bir şekilde, istediği gibi hareket edebilir. Ona lafım yok, ama normalde kızlar sevgilisi olmayan erkeklerin yanında o kadar rahat davranmaz, ama özellikle yanımda oturan kız sanki resmen beni tahr. k etmeye çalışıyordu. Bir süre üçü o şekilde oturduktan sonra arkadaşları geldi ve hep birlikte kalkıp yurdun bahçesine çıktılar. Ayrıca şu anda aklıma geldi, lobiye inmeden önce bayağı bir afrodizyak etkili parfüm sıkmıştım. Acaba onun da etkisi olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Parfümü yaklaşık 9-10 fıs sıkmıştım.
Sizce kızların o davranışları normal mi? Bunda sıktığım parfümün etkisi olabilir mi?
Cevapla