Sevgilimle evlilik aşamasındayız ne demeliyim?

Evlilik aşamasındayız çocuğumuz olursa ne koycaz diyorduk bende iyilik olsun diye sevinir diye dedim annenin adını koyabiliriz sorun olmaz sonra şakasına dedim bak bunu her kız demez oda dedi ki demene gerek yok dinde isim koymak erkeğin hakkı zaten bu ne demek
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Sevgilimle evlilik aşamasındayız ne demeliyim?
Cevapla