Sosyal Yardımlaşma ya da Belediye küçük çocuklar için mont ya da bot yardımı yapmıyor mu artık?

Kömür ve erzak dışında öyle bir yardımımız yok dediler ordaki görevliler.
Ben kocamdan ayrıyım yıllar oldu. Kızım 8 yaşında mont ve bot ihtiyacı var.
Çalışıyorum ama evim kira ve giderler çok fazla 3-5 kuruş kenara atıyorum maasımdan kalanları ama bu gidisle kizim bu sene kis boyunca boyle idare etmek zorunda.
Güncellemeler
+1 yıl
#önecik_ KS
Sosyal Yardımlaşma ya da Belediye küçük çocuklar için mont ya da bot yardımı yapmıyor mu artık?
Cevapla