Niye Kızların Büyük Bir Kısmı Sorunlu veya Uyumsuz?

29 yaşındayım. Şu ana kadar çok sayıda kızla konuştum, flört ettim veya sevgili oldum. Bir tane bile düzgün kız bulamadım. Hayatıma giren kızların tamamı ya egolu, ya kaprisli, ya bencil ya da bana karşı olan beklentileri çok yüksek oluyor. Bu tür kızları sevmiyorum sürekli sorun çıkartıyorlar. Bazı kızların ailevi sorunları oluyor, ailevi problemleri oluyor. Bazı kızlar da geçmişlerinde çok sayıda erkekle c. birliktelik yaşamış oluyorlar o tür kızlardan da uzaklaşıyorum. Ben bakir birisiyim. Bazı kızların da hayat görüşü bana zıt oluyor. Ben Atatürkçü birisiyken kız dinci birisi çıkıyor, benim siyasi ve hayat görüşüme saygı duymuyor. Yani kısacası hayatıma değişik zihin yapısına sahip çok sayıda kız girdi ve hepsi de bir şekilde sorunlu çıktı. Hiç mi düzgün kız yok merak ediyorum? Hangi kıza şans versem bir şekilde mahvediyorlar. Karşı cinsten soğdum. Niye Tc kızları düzgün birisi olup, düzgün bir şekilde ilişki yaşamayı beceremiyorlar ki?

Niye Kızların Büyük Bir Kısmı Sorunlu veya Uyumsuz?
Cevapla