İstanbul'da yeni yılın ilk iş günü! Ülkede mutlu kimse kalmadı mı?

bir metrobüs durağında çekilmiş. her yerde bu fotoğraf paylaşılıyor. yüzü gülen insan yok resmen canım ülkemde :)

İstanbulda yeni yılın ilk iş günü! Ülkede mutlu kimse kalmadı mı?
İstanbul'da yeni yılın ilk iş günü! Ülkede mutlu kimse kalmadı mı?
Cevapla