Güncellemeler
+1 yıl
N en dersin

Bir şey söylemeye gerek yok o zaten beni kaybederek hayatının hatasını yapmıştır üzerine laf konuşmak gereksiz olur otursun kalksın ağlasın üzülsün benim gibi birini kaybetti diye.
Cok haklısın
Beni kaybeden zaten kaybederek kaybetmiştir, kaybedene de söyleyecek bir lafım yok.
En iyisi
Teşekkür ederim!
Rica 01.
Bişey demem beni kaybettiyse ona bişey dememi bile hak etmiyor
Doğru tabi
Cevap
4Cevap
bir şey deme zahmeti duymam
Doğru
Kendimi kayıp olarak görmüyorum benim de yerim dolar bir şey olmaz
Doğru
Sen adanadamı yaşıyorsun
Bazen
Hicbirsey
Hmmm
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?