Zahmet olmazsa; üşenmeden seviyeli bir şekilde türkce dilini doğru dürüst kullanarak...
Anlayışınız için çok teşekkür ederim efenim😛🙏🏻😅
Zahmet olmazsa; üşenmeden seviyeli bir şekilde türkce dilini doğru dürüst kullanarak...
Anlayışınız için çok teşekkür ederim efenim😛🙏🏻😅
Benim için birden fazla. Eşim ve çocuklarımla vakit geçirmek, arkadaşlarımla bir spor aktivitesi ya da oyun üzerinden vakit geçirmek, hesabıma para gelmesi falan :D
Koskoca Türk kadını ne hallere düştük ya; şu ricaları ettirmeyecek kadar seviyeli, saygılı insanlaşmış bir toplumu görebilmek de anlık keyifli olurdu. Keyfim yerinde de hasta olabilirim üşüttüm biraz sanırım.
Çok geçmiş olsun...🌹
Teşekkür ederim 🌸
Rica ederim, güzel bir gün geçirmen dileğiyle🤗
Huzurlu ve mutlu bir gün diliyorum ben de ☺️
İnşallah💝🙏🏻
Sevdiğimiz ve mutlu olduğumuz şeyleri yapmak, mesela ben yardımlaşarak, farklı yerleri gezerek, hediyeleşerek ve deniz manzarası olan her bir mekanda bir şeyler yudumlayarak vs
anlayışım için teşekkür ettiğin için teşekkür ederim efenim
Rica ederim efenim..😂
😂çok incesiniz
Kesinlikle bayım... hem inceee hemde zenciii🤣
Amerikan olmasında😂
Rus olabilir bak..😂
😂rus zencisidemi var
Bu devirde her halt olduğuna göre hiçbirşeye şaşırmamak gerek...😂
😂o haltlar nasıl haltlarsa açıklada bilelim
Bilip napcan hayırdır? Hem fazla merak iyi değil diyoylayy😂
waoww 😂engel yemeden gidiyorum
Gitmeee daha karpuz kesecektik..😅
keselim suyunu sıksak😂
Bak blenderle çok hızlı ve pratik bir şekilde...😂
ya çekirdeği😂
Çekirdeğinide yutacaksın.. ki vitamin ossunn😂
osruk seni boğsun😂😅
Iyyy İyyrenç..🤢😂
ossun diyen sensin 😂
tamam sen kazandın..😂
😂ben kazandımmı ne iyi ne kazandım😂😅
😂niye eniyi cevap seçtin😂😅benden güzel yazanlar var
Cevap
12Cevap
Ben kahve ve sigara içiyorum bana oldukça iyi geliyor.. bunun dışında sevdiğim şarkıları da açıp dinliyorum elbette.. :) :)
Çıkar gezerim sevdiğim tatlıyı yaparım yüksek sesle müzik dinlerim yürüyüşe çıkarım seçenek çok aslında 😀
Takip isteğimi kabul ettiğiniz için çok teşekkür ederim efenim çok kibarsınız 😄
Yok yok öylesin kibar mı kibar tatlı mı tatlı 🤣
Yapacağım bir şeyi ya da akşam izleyeceğim bir şeyi düşünüyorum hemen keyfim yerine geliyor. Yani bir hedef koyuyorum kendime :D
Sevdiklerimizle birlikte gezip tozmak aşk yaşamak sevmek sevilmek
Spa merkezine gitmek. Mayışmak her zaman hoşuma gider.
Etrafimda ki neseli arkadaslarimla sohbet ve gun icinde dostlarimla giybet😃
3 günde 1 mastürbasyon, 7 günde 1 sanal/reel seks.
Hoş sohbet bir partnerle bir gün geçirmek. keyfimi yerine getirir.
En sevdiğin tatlıyı yemek, Sevdiğin filmleri koltukta uzanarak izlemek.
Güzel bir tutkulu sevişme herseyi güzellestirelir Şu an
Uzun herifin ve eşrafının toplu ölüm haberini alsam mesela, keyfim acayip yerine gelir.
Pasta, yürüyüş ve dip bucak temizlik yapmak.
Cidden mastürbasyon kafa dağılıyor
Kimseye aldirmamak😂😊
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?