Yeteneğim yok, yemek ve ev işi yapamıyorum. Şimdi eş diye alınmam mı ben?

Örgü kursuna gidiyorum orada 10-15 kişi varız hepsi tığ ile örerken ben öremedim ve parmakla örülen puffy iplerini kullanıyorum
45-50 yaşlarında bir kadın var vah vah bu nedir yazık evleniceksin yarın öbür gün dedi

Neşeli güleç azda kaprisli bir kızım eşimi mutlu edicek kapasitedeyim ama gelin görün ki yeteňek 0 ne yemek ne ev işi yok yani yapamıyorum

Yeteneğim yok, yemek ve ev işi yapamıyorum. Şimdi eş diye alınmam mı ben?
Cevapla