Eşimi biraz daha takip edeyim mi direk sorayım mı?

Eşimin telefonunu ara, ara ondan gizli karıştırıyorum ve dün o duştayken baktım normal mesajlar bölümünde telegram dan kod gelmiş demek ki yükledi giriş kodu geldi. Bir sürü düşüncelere kapıldım neden yükledi birisiyle mi mesajlaşıyor diye diye yatakta döndüm durdum çok takıntılıyım artık düşüncelerden gene aklımı yerim. Hemen o mesajın fotoğrafını çektim telefonum ile kanıt kalsın dedim. Sizce biraz daha bekleyim mi belki başka birşeyler de yakalarım yoksa direk sorayım mı ama sorarsam bir daha mesaj dahi bırakmaz.
Eşimi biraz daha takip edeyim mi direk sorayım mı?
Cevapla