
Son yıllarda hangi tür olayları normal karşılar olduk?

Son yıllarda hangi tür olayları normal karşılar olduk?
Çıkan olaylara artık normal geliyor hepsi, dün bir uzak akrabamın kızı 19 yaşında başından vurulmuş yılbaşı kutlarken
Ben bunu anlatmaya çalışıyorum işte içki cinsellik vs. Bunlar hep saçmalık hani bir tane kadın diyor ya "yiyin, için, gezin, eğlenin hayatınızı yaşayın" şimdi de desin bakalım
Hiçbir şeye şaşırmıyorum ki ben.. Bu hayatta neler neler yaşadım gördüm o nedenle bana bir çok şey basit geliyor belki de. Lakin şaşırmamak ya da duyarsız olmak birbirinden bağımsız şeylerdir ve insanlar bunu ayırt edemiyorlar. Birilerinin acılarını görmezden gelmek ya da alaycı şekilde yaklaşmak kesinlikle şaşırmamak değil o duyarsızlık ve bencillik..
Saymakla bitmez. Maalesef çoğu şey artık neredeyse haber değeri bile taşımıyor. Yani haber olmasına oluyor da insanlar için ehemmiyeti yok. İnsanlar acı çekiyormuş, felaket yaşanıyormuş falan hiç yani. En basitinden şu anda dünyada soykırım yaşanıyor kimsenin umrunda değil.
LGBT ye
Cevap
12Cevap
Ben hiç bir şeye şaşırmıyorum artık dünyada.. her şey sıradan geliyor. özellikle de insanların kötülüklerine..
Zamlara, kadın cinayetlerine ve şehitlere çünkü eskiden şehit oldu mu ülke ayağa kalkardı şimdi yas bile ilan edilmiyor ama arabın çocuğu öldü mü milli yas çıkıyor ne diyim ki
Her şeye genel bir kayıtsızlık var gibi, altta okuduğum yılbaşı olayı travma yaratacak düzeyde. İnsanlar şaka gibi...
Birçok olay dahil bence adaletsizlikler, şehit haberleri, kadına şiddet ve kadın cinayetleri, insanların görgüsüzlükleri, kimsenin birbirine sevgi ve saygısının kalmayışı vb. çok örneği var...
Bence herşeye karşı öyle bir bağışıklık kazandık. Hayal ürünümüz olan zombi, uzaylı, mutant falan dahi görsek şaşırmayız. Herşeye hazır hale getirildi bilinç altimiz
Türkiye'de yaşıyorsan artık herhangi bir şeye şaşırmak gerekiyor. Her gün acayip bir sabah uyanıyoruz çünkü. Yine yarın ne ile karşılacağımızın hiçbir garantisi yok.
Hangi birini sayayım ki şimdi.. Şaşırdığımız bir şey kaldı mı ki, eskisi kadar şaşırmadığımız kalsın..
Her şeye karşı duyarsızlaştık hemen hemen
Sürekli yaşanan şeyler hissizleştiriyor toplumu bu konularda
Kadına şiddet, cinayetler vs.
Zamlara hükümet koydu mu koyuyor halkına her gün daha sonra adaletin olmamasına şaşırmıyorum
Zamlar, kadın cinayetleri..😕
Market reyonlarına dost kazıklarına 😅
Ölüm. Çok sıradanlaştı sanki…
O kadar şey oluyor ki neredeyse herşeye
Şehit haberlerine.
Bununla birlikte zamlara şaşırmıyoruz tuvalet bile 5 lira oldu😀
Düzelmez sistem böyle çünkü kim gelse fatketmez sisteme uyum sağlayıp aynı devam eder
İnsanların samimiyetsizliğine
Her şeye
her şey e
zam haberleri
zamlara şaşırmıyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?