Ben mi yanlis yaptim yoksa musteri mi? Benim ne sucum var?

Kasiyerlik yaptigim zuccaciyeye bi musteri elinde BİM posetleriyle geldi alisveris yapmis belli, seslendim dedim urunlerinizi buraya birakin magazada oyle dolasmalisiniz, bir sey soylemeden cikti dukkandan yan dukkandan bir suru sey aldi gitti patron da bana kizdi. Calacak insan cebine de koyar diyor. Ama ben hirsizlik ihtimaline karsi kendi yapabildigimi yaptim sonucta posetle girilir mi oyle ne sucum var ki

Ben mi yanlis yaptim yoksa musteri mi? Benim ne sucum var?
Cevapla