Dünya boş değil mi ben günü ve geleceği kurtarmaya ugrasıyorum ?

Halbuki her gün gününü yaşayan geleceğinden şoke etmeyenler var. Bi yandan da gününü kurtarmaya çalışanlar 20 30 yıl sonra rahata erenlerin yanında doğuştan mutlu olanlar var. Artık kendimi kurtarmak mantıksız gelmeye basladı. Her gün güzel yemekler yiyeceğim günleri bekliyorum mesela. Bu çoğu insan için normalken... Ben 20 30 yıl buna ugrasırken açlktan ölen de var. Ama sonunda hepimiz ölüyoruz çok saçma...

Güncellemeler
+1 yıl
Şüphe etmeyenler*
Dünya boş değil mi ben günü ve geleceği kurtarmaya ugrasıyorum ?
Cevapla