Eşcinselleri niye sevmiyorlar?

Kimseye zararları yok burada intihar övücü de çok şey var onlar için neden 1 şey demiyoruz yani çoğunluk istemiyor diye ne yapalım eşcinselleri itlaf mı edelim sonra kürtleri sonra engellileri vs vs kimseye zararları yok bırakın insanlar yaşasın özgürce ne istiyorsa sanki adam hırsızlık yapıyorlar iyi insan olmak bu kadar zor mu

Eşcinselleri niye sevmiyorlar?
Cevapla