Tek isteğim benle evlenecek bütün masraflarını karsılarım kendi de calısmak isterse aylık 10 bin dolar girer eve araba da alırım
Namuslu serefli helal süt emmiş bir de araba ehliyeti olması yeterli. Tesekkürler
Tek isteğim benle evlenecek bütün masraflarını karsılarım kendi de calısmak isterse aylık 10 bin dolar girer eve araba da alırım
Namuslu serefli helal süt emmiş bir de araba ehliyeti olması yeterli. Tesekkürler
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Şartlar tamam ne zaman gidiyoruz
Nerelisin
Nedn
Benle yapabilir misin kürtsem mesela?
Kürdüm
Nerelisin iste?
Diyarbakır
İyice izdivaca döndü bura be
Amerika olmaz sevmedim
Sanki Amerika da kolunu acmıs seni bekliyor
Sanki bende kolumu açtım onu bekliyorum begenmedim canim napim
Paran cok mu yanlıs anlama ne is yapıyorsun yani
Petrol ofisim var
Anladım paran varsa Türkiye güzel tabi
Ben memurluğu bırakıp kardesim in yanına gidicem. Bana yetmiyor
Ne memurusun
Sağlık
Paramedik
Nerde nasil mutlu olacaksan oyle yap ama ben uzak kalmak istemezdim ya kardeşim isviçrede benim sıkıntı ya özlüyor insan
Sen hangi sehirde yasıyorsun
Bence sen bi sağlıkçı hatun bul 3 ay sonra tak yüzüğü kır yuvanı kalpler bir olsun hayatım akar gider hayat
Benim kardesim 10 gün oldu gideli
Eee dur bakalım acele etme zamana bırak
Kendime göre birini bulamadım namuslu serefli hem calısan cok zor bir de hastane ortamında çok daha zor
Haklısın buarada düzgün insan yok denecek kadar az annen bulsun bence anneler bilir
Bulsam belki gitmek istemezdim belki esim gitmek isterse de giderim Amerika iyi gibi su an
Annemin namuslu serefli dediği 2 kız oldu ben reddetmiştim o zaman sonradan öğrendimki o kızlar da namuslu serefli değilmis. Annem de kefil olamam diyor
Yokmu çevrende beğendiğin biri annen bulsun sana güzel hanım hanımcık birini pozitif düşün pozitif olsun
Niye bu kadar takılıyorsun bu konuya namusludan kastın ne senin mesela hiç sevgilisi olmamış birimi
Vardı 1 kisi o da beni kabul etmemişti olmaması da iyi oldu orası ayrı ama bilmiyorum ya benim konustuğum flörtüm falan da oldu ama hic biri ile ciddi bir noktaya gelemedik artık yoruldum biraz da
Sevgili olabilir benim de oldu ama gidip kimsenin kızına bir sey yapmadım masumdu benimkiler o sekilde kabul ederim
Ben kimle konuşsam ciddi yaklastım o yüzden olmadı orası ayrı. Vicdanım rahat
Bence sen çok yoruyorsun kendini biraz rahat ol iyi hissetmeye bak zaten şöyle düşün senin için sana benzeyen birini yaratmıştır Allah herkesin bi nasibi vardır herkes eşli yaratılmıştır
Ben yoruyorum bir de çevre yasın geldi evlen vs. Etrafımdaki insanlara bakıyorum çoğunun ciddi iliskisi var
Bide buraya yazmışsın mesela abicim sen guvenemiyorsun ki çevrende ki insanlar bile sanal alemde ki insanlara nasıl güveneceksin aklını başına al biraz sakin birah zihnini
Ya o esprisine biraz 😅 gelen olmak ister mi merak ettim
Can sıkıntısı
Çevre baskısı shhahah gül geç ya zamanı gelince hersey olur bizede aynisini yapıyorlar ben takmıyorum mesela
Sen nerelisin
Balikesir sen
Ben aslen mardinliyim de orada yasamadım izmitte büyüdüm 3 senedir de İzmirde calısıyorum iste
Geçen sene kuzenim evlendi gönende o kız da Bulgar göçmeniydi yanlıs hatırlamıyorsam
Kardeşin evlimi
19 yasında amerikaya giden
2 kız kardesim var biri bu yıl evlenebilir
Eee ne güzel iste şimdiden mutluluklar
Umarım sende mutlu olursun mutlu olmamak için bi sebep yok keyfine bak
Sağ ol insallah 🙏
Sen peki kaç yasındasın
Ben mevsimler gibiyim
O ne ya 😂
Yanlıs anlamazsan özelden konusabilir miyiz
Espri sadece 😄
Uyuycam geç oldu yeni yılın senin jcin çok güzel geçsin çok sev çok sevil güzel bi hayatın olsun çok iyi bi eşin olsun iyi geceler dilerim.
Sağ ol senin de her sey gönlüne göre olsun 😄 yine konusurus diye demistim ama sen bilirsin 🙂