
Sevgiliyle
Aileyle
Arkadaşlarla
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Niye seçim yapıyorum anlamadım herkesin yeri ayrı:)) ailecek bir toplaşalım istiyorum ama o kadar zor ki 🤦🏼♀️
Yılbaşı kısmı başta yazmasına rağmen farketmemişim 😅🤦🏼♀️ çok genel düşündüm soruyu
Teşekkür ederim ☺️🌺
Yalnız başıma 🥲
Cevap
17Cevap
Ben sevgilimle zaman geçirmek isterdim en çok.. ama sevgilim ya da arkadaşım olmadığı için tek başıma zaman geçiriyorum..
En iyi arkadaşımla geçireceğim onu çook seviyorum ama eğer o olmasaydı... yarım kalan cevabım bana kalsın olur mu?
Ailemle olacağım ama gece tam 00.00 da klasik Yeni yıl mesajlarımızı üçüncü kez birbirimiz ile paylaşacağız
Tek kalmak iyidir bazen, kimseyi istemezdim ama bir gün kaderime yazılı insan ile beraber gireceğim buna inanıyorum
Ailemle geçireceğim, arkadaşım yakınlarda oturuyor belki fişek izleriz bir iki bir şey içeriz döneriz evlerimize.
Kocamla baş başa vakit geçireceğiz her yıl olduğu gibi 🤣🤣🤣
Bir dağ evinde arkadaş grubuyla geçirmek isterdim
Zorunlu olarak 1. Seçenek 🥲
Malum tripler vs... sevgilin olsa bi dert olmasa bir dert 😂
Durum güncellemesi. Yılbaşında free takılıyorum.😂
abi kesinlikle sevgilimle girmek isterdim uzak mesafe olduğu icin her zaman yanıma gelemiyor onı cok özlüyorum
Annem babam aileyle birlikte olmak evde olmak
Arkadaşlarımla geçirmek isterdim sanırım
Olsa sevgili ile ama maalesef yok
En sevdiklerimle geçireceğim..
Arkadaşlarla olmayı tercih ediyorum.
Kendimle zaman gecirmek istiyorum
Ailemle ve olacak gibi zaten
Bir manit olsa iyi olurdu
Tek başıma gireceğim
Evimde olmak isterdim
Bu üçünden hiçbiriyle
Sevgilimle isterdim tabiki..
Filistindeki çocuklarla
Teşekkür ederim
yalniz
Uykuyla.
Ailemle
Ailemleyim.
Sevgiliyle
Utkuşumla
Yalnız :(
hiç kimseyle
Sevgilimle
Sevgiliyle...
Ailemle...
Kimse yok kafa dengi
Hiç kimseyle
Sevgilimle, ama uzakta 😣
Tek başıma
Sevgili ile
annem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar