Sigara yüzünden dayak yiyordum?

19 yaşındayım. Babama sigara içtiğimi söylemek istedim ama dedim arada içiyorum aramıyorum bağımlı değilim öylesine de paket almıştım sadece dışarda arada içiyorum dedim babam yalanı hiç sevmez yakalarsa kötü olur bende dürüstçe söyledim sonunun ne olacağını Bile bile kızdı ertesi sabah yani bu sabah uyandığımda çantamı karıştırırken gördüm paketimi arıyor dedim vermicem vereceksin dedi kendim aldım vermicem dedim ama yani sırf inadımdan bağımlı değilim para vermişim o kadar neyse sonra babam benim üstüme yürümeye başladı tüm apartman duyacak kadar küfür ediyor bağırıyor bana yüzüme yaklaşıp sanki hiç kendisi içmiyor hassas noktamı söyledi bana küfürler etti bi kolum vardı sakatlamıştım yeni iyileşmişti el kaldıracaktı onun yerine yeni iyileşen kolumu sıktı anasını avradın si*** kızı diye daha neler neler nasıl bağırıyor sinirimden ağladım sırf yalan kalmasın dürüst konuşiyim ona diye ama bişey farketmiyormuş onu anladım daha önceleri de hep croplarımı kesmişti onun yüzünden dayak yemiştim kaç defa hala da devam ediyor kavgalarımız o kadar sıkıldım ki artık böyle bir ailede durmaktan iyiliğini düşünüyoruz diyorlar ama bu şekilde düşünmüyorlar aslında tam tersi daha çok yapasım geliyor bana yaptıkları yaşattıkları şeyler o kadar kötü ki 😭

Sigara yüzünden dayak yiyordum?
Cevapla