12 şehit olmasına rağmen şimdi insanlar gidip yılbaşında eğlenmeye mi gidecekler?

Yaşadığım şehirden ilk defa gurur duydum yas ilan edildi ve kutlamalar tamamen yasak
12 şehit olmasına rağmen şimdi insanlar gidip yılbaşında eğlenmeye mi gidecekler?
Cevapla