Eski zamanlarda yaşamak ister miydin?

Çok değil 5-10 yıl önce bile insanların akılları daha farklı çalışıyordu. Daha düzeyliydi ilişkiler hem kadın hem erkek anlamında.

Hatta burdaki sorulan sorular, verilen cevaplar bile daha doyurucu ambiyanstaymış onu anlıyorum. Kafama takılan herhangi bir soruya burada geçmişte verilen cevaplar daha tatmin edici oluyor, çünkü düşünme eylemi yapılarak verilmiş cevaplar var...

Eski zamanlarda yaşamak ister miydin?
Cevapla