Tacumı getirin 👑👑👑
Çocukluğunuza dair hatırladığınız ilk anı nedir?
Tacumı getirin 👑👑👑
Gaz sobası vardı, ateşi görmek için olan cam çatlaktı. Oradan gaz sızıp bizi zehirlemesin diye annem o çatlağı cam macunu, birtakım yapıştırıcılarla filan kapatmaya çalışırdı. En eski hatırladığım bu.
Cevap
20Cevap
kuzenlerimle halı saha maçları.. ve oyun oynamak bir de çizgi filmler var sadece
Omnitrix Classic saatim vardı ve taktığımda karakterlere dönüşeceğime inanırdım, o saat hala duruyor ve gördükçe yüzümce hafif bir tebessüm beliriyor.
Harika yaaa
Biz de evcilik oynarken tişörtümğzde hangi dşmge varsa o winks clup taki gibi belşrecek sanıyorduk 😄😄
... Belki bazı anlar gelir öyle hissettirebilen
Dedemin bize simit ve ceviz getirmesini hatırlarım hayal meyal. Otobüsten indiğini görünce koşarak sarılırdık. Başka da anımız yok zaten rahmetliyle.
Allah rahmet eylesin ne kadar hoş 💖
Arkadslarimla arka bahceden yüksek betondan asagiya atliyordum ve düsmustum belim cok acimisti ama cok güzel gunlerdi...😔
4 yaşında hastanede yatarken bir çocuk vardı yanımda onunla hastanenin anaokuluna giderdik hatırladığım ilk anım bu
Kendimi örümcek adam sanıp aşağı atmaya çalışmam sanırım
Ahahah toplu ben 😄😄😄
Ay tıpkı yazmak istemiştim
ilk anı değil de aklımda kalan babam ben daha 7-8 yaşındayken 21 vitesli büyük bir bisiklet almıştı. O anımı hatırlıyorum üzerinden kaç sene geçmesine rağmen.
Daha da eve girmedin desene 😄😄😄
Üstünde minicik kalsam da sürüyordum. Öyle de oldu zaten bayağıda kaliteliydi. Zamanının en iyisiydi unutamadım o anılarımı asla başka birisiyle bisikletleri değiştirdiğimizde hemen diğer bisikletlerin pedal salgılarını dandikliğini hissediyordum. Baya çok gezdim dolaşmıştım. İyi bir anı olarak kalmış aklımda işte çocukluk çok güzeldi her şeye rağmen.
Oo bu iyi bi duygu. Benimki de öyleydi. Ben kuzenim ve komşusu kullandı. Şimdi yaşıyor mu bilmiyorum 😄😄
Ya sorma ben yıllarca binip büyüdükten sonra babam emekli oldu spora falan onunla gidiyordu. O sürüyordu bisikleti çalınmış sonra duyunca üzülmüştüm. Bir anda çocukluğum geldi aklıma hüzünlendim çekmecede ki eski resimlere bakıp içesim geldi. Ama maalesef yarın iş var erken kalkacağız olsun canım yılbaşına ne kaldı şurada :D
Evet ya... Nereye kadar gider bu hayat böyle...
Elini vicdanına koyup da söyle bu hayat ne kadar sürecek böyle Cartellll
I dont know
Kekin ilacı olsa balına sürermiş. Ben de baş da kalmadı djsksmndnd
Ich weiß es auch nicht. Wenn du willst. Wir können uns unterhalten.
Bismillahi
Nein
Alles klar gute Nacht.
Warum haben Sie nicht angenommen?
Ne kadar çok tramvam varsa hatırlamak istemiyorum ya
Vefat eden dedemin bana kırmızı paket küçük çikolatalardan verdiğini hatırlıyorum. Gerisi no signal
Babamın ayda bir eve gelirken bir poşet bozuk para getirmesi..
Uçurtma yapmıştı babam kardeşimle bizi götürmüştü bir yere herkes uçurtma uçuruyordu.
Harika geliyor kulağa
🙈🙈birikeri lavaboya giderken kapı altından bakmak
Aaa🤭🤭
Okula giderken her gün Trabzonspor marşı açardık en net bu muhtemelen çok güzelll.
Ahahah😄😄
Sobada yapılan ekmek kızartması ve patates :D
Misket oynardık sokaklarda
Ahahah benden küçük bi oğlan vardı yakup. Dedim ki 😄😄 yakup bi bilye zeytin bilye (ne demek olduğunu da bilmiyorum) 6 peynir bşlyeye bedel... Aldım bilyelerini. Girmiş şikayet etmiş annesine 😂😂
Kavga ediyorlardi ailem
Hmm şimdi nasıllar 😄
Annemle çamaşır asıyordum
Ahahaj😄😄 boy?
Sus anneciyim ben😅
Annen akıllı perde asabşlmemn için atlet gibi yetiştirmiş seni😄😄
Sorma boyum da uzun tatlı tatlı seslenince hemen evden kaçardım😄
😄😄
Planı tutmamış desene
Ne erkek çocukları üstünde plan mı kuruyorsunuz. Bunu bütün erkeklere söyliycem 🧐
Ahahah 🤫🤫🤫
Kral Tv’den müzik çaldığını hatırlıyorum
Her gün arardım. Okula gitmezdim ablam derdi ki ara sallardım bi isim. Düşünsene 5 yaşındaki kız emre aydın istiyor 😂😂
Kendim için de şey demişim 404 grubundan dandini 😂😂😂 grubun adı da dört yüz 🤣🤣
Hatta artık isim bulamayıp her gün hilal ismiyle arıyordum. Programa birini çağırmışlar çocuklar hakkında konuşsun diye. Şey diyordu. Telefonu çocuklara vermeyelim 😂😂🤣🤣🤣
2005 yazında salıncakta falan çok mutlu bi an
Hissettim harikaaa💯💯💯
Laz böreği yiyordum :)
Oo daha iyisi çıkmaz eic
:) teşekkürler
Koskocaman vitrini üzerime düşürdüm an
Taso, atari ve playstation, bisiklet.
Babam bi esnafla kavga ediyordu
Köpekten kaçtığımı hatırlıyorum
Şimdi korkuyor musun köpekten
Bazan ürperti gibi bir şey
Sünnet 😂
😄
Ama öyle sordum 1.5 yaşındaymışım 😂
Gondola binmiştik
O yaşta korkunç olabilir
Hiç sorma daha 10 11 yaşında ilk defa bindik ama neydi ya
Ahahah 😄😄 hayata tek atmışsın
Barbilerimle oynamam
Çırpa bacak her gün kolu kopan barbi mi?
havuzda boğuyulordum
Bu arada şu yüzden sordum. Hatırladığınız ilk anı bizim karakterimizi gösterirmiş. Merak ettim insanlar ne hisseder genel de diye
Okul
Harika 😑😑😑😑😑
Daha öncedende var ama hayal meyal. 3 tekerli oyuncagimla oynadığımı hatırlıyorum. Bide koşarken düştüğümü 😄
3 tekerlekli ne oyuncağı ola ki?
Motora binmiş robot gibi bişeydi elimle geri cekiyordum ileri gidiyordu kurmalı bişeydi.
Aa ne eğlenceli geliyor kulağa
Sonra dedemin pekmez yedirdigini hatırlıyorum böyle ufak tefek anılar işte. Sizin var mı?
Ablamın adını söylemiştim yüksek yerde otururken. Herkes başıma toplanmıştı. Konuşabiliyorum diye o
Yaa bu anılar bana huzur verdi
Çok güzelmiş 😄
Aman basit işte 😄😄
Hayal ettim
Altıma isemiştim
Evet
Kardeş ilk anın okula giderken mi? Öncesi yok mu?
Okuldaki unutulmaz
Olur öyle şeyler... Ben unutmuşum ama annem diyor salına salına geldin çıkarın batmış. Hatırlamıyorum 😄😄
*çorabın
Hahhah ya 🤣🤣🤣🤣 kızlar daha komik oluyor
Yaa modun yerine gelsin diye abımı paylaşayım dedim... Hainlik haa şimdi alay edilen ben mi oldum 😄😄😄
Valla modem yerine geldi sen anlatınca djdjjdjd
😅😅😅 başka neler oldu
Annem öğle arası pazara gel sana ayakkabı alalım dedi. Gittim hemen okulun üstü. Ben yürüken herkes bana bakıyor. Annemi de bulamadım pazarda okula geri döndüm. Aynaya bi baktım eteği komple külotlu çorabın için vermişim
Ya kiyamam sana🤭🤭🤭 kac yaşındaydin ki o zaman
İlkokul 1 falan
Çok yaptım ki onu hep çevirrirlerdi beni 😄😄. Ablalar üzerimi düzeltirdim falan 😅😅
Sensin o kelek davul
Ya şaka yaptım kırmak istememistim seni:(
Zaten alay de ettin benlen 🥺
Keşke anlatmasaydım
Ya özür dilerim ama cidden kırmak gibi niyetim yoktu sen öyle tatlı tatlı anlatınca öyle söyledim
😥😥 Meğer samimiyet böyle kullanılır olmuş...
Ya of keşke demeseydim öyle 😔
💔💔💔
😔 ya lütfen kırılma bak ne istersen yaparım
Neyse iyi akşamlar mühim değil
☹️☹️☹️☹️☹️
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?