Komşuluk ilişkileriniz nasıldır?

Bizim komşularımız çok sıcakkanlılardır fakat bir araya geldiklerinde eksilen kişiler olunca hemen arkasından konuşulduğunu farkkettim. Bu sıcakkanlılığın arkasında çıkar ilişkilerinin olduğunu farkettim:

Komşuluk ilişkileriniz nasıldır?

Benim yerimde olsaydınız ne hissederdiniz?

Komşuluk ilişkileriniz nasıldır?
Cevapla