Bizim komşularımız çok sıcakkanlılardır fakat bir araya geldiklerinde eksilen kişiler olunca hemen arkasından konuşulduğunu farkkettim. Bu sıcakkanlılığın arkasında çıkar ilişkilerinin olduğunu farkettim:

Benim yerimde olsaydınız ne hissederdiniz?
Bizim komşularımız çok sıcakkanlılardır fakat bir araya geldiklerinde eksilen kişiler olunca hemen arkasından konuşulduğunu farkkettim. Bu sıcakkanlılığın arkasında çıkar ilişkilerinin olduğunu farkettim:

Benim yerimde olsaydınız ne hissederdiniz?
Çok iyidir birazdan bir kazan yaprak sarmasi saracaz ona çıkacam. yardima kiz istemesi var
Ben böyle bir sistemli komşuculuk görmedim
Kiz 2 saattir sariyoruz sabaha kadar saricaz sanırım
🤭kolay gelsin
Tişikkir idirim
😉rica ederim
Direk yüzlerine söylerim yanlış yaptıklarını
Onlara istediğini söyle… ben artık katılmıyorum. Kim bilir bizim için ne diyorlardır kapım kapalı 😏
Benim fıtratımda yok yüzlerine söylerim ve ilişkimi keserim.
Aman büyük konuşmaktan korkarım ama yapı meselesi ne korkum olacak ki yapayım. Ben söylerim lafımı ondan dolayı da benden uzak dururlar zaten
Cevap
5Cevap
Benim komşuluk ilişkilerim normaldir..
Görünce selam veriyorum hal hatır soruyorum o kadar
Yok ki ilişkim olsa fjdklfsl
😅
Bizimde fena değildir
Gayet iyi fakat fazla samimi olmuyorum
Nötr
Muhteşem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar