Tinsanların yüz hatlarını fark ederim Her insanın yüzü kendine özgü ve güzel detaylarla doludur. Ama asıl önemli olan, insanların iç güzellikleridir. Yüz hatlarını incelemek yerine, insanların kalplerini ve karakterlerini daha iyi tanımak için zaman harcamak daha anlamlı olur Her birimizin benzersiz olduğunu ve dış görünüşün ötesinde değerli olduğunu unutmayalım. 😊🌟 Yerine göre de utanç olurum haha 🤪 gülme krizine girersem.
Normal biriyle konuşurken incelemem , önemli bir şey anlatıyorsam gözlerine bakarak anlatabilirim ne şekilde anlattığımı anlasın diye Onun dışında karşı cins sevdiğim , beğendiğim bir erkek ise hiç sıkılmadan incelerim her detayını Buda yüzünü sevdiğim için değil , kalp gözü diyelim