İslam ve ölüm sonrası gerçek değil diyenler için?

Küçük yaşlarıma dair hatırladığım tek anıdır bu arada. Yıl 2004 veya 2005, 3 veya 4 yaşındayım. Bizim ev camiye yakındı bu yüzden de cenazeler evimizin önünde eller üstünde götürülürdü. Ailecek evden çıkmıştık bir yere gidecektik, bir cenaze önümüzden geçerken kapının önünde bekliyorduk, babam biriyle konuşuyor bende annemin elini tutmuş bekliyordum ve birden tabuttan ses duymaya başladım. Bir erkek sesi 'Ben ölmedim! Beni buradan çıkarın!' diye kendini yırtıyor ve tabuta vuruyordu. Herkes duyuyor zannedip bir şey dememiştim ve çok korktuğumu hatırlıyorum. Ölüm ne onu bile bilmiyodum, suç işlediği için hapise götürüyorlar diye düşünmüştüm. Bu yüzden ot gibi yaşamayı bırakıp tüm her şeyinizle kendinizi sadece ibadete ve sevap işlemeye verin çünkü orada yapayalnızsınız.

İslam ve ölüm sonrası gerçek değil diyenler için?
Cevapla