Arkadaşlarımdan ayrı kalmak istemiyorum ne yapmam lazım?

lisedeyim bu aralar derslerime çok yoğunlaştım bu yüzden arkadaşlarımla fazla vakit geçiremiyorum bir yere gidecekleri zaman çoğu zaman onlarla birlikte gitmiyorum ama sınıfımızda birisi var bu aralar onunla biraz samimi olduk daha önceden de benimle tanışmak istediğini söylemişti hergün mutlaka 3-4 kez derslerde göz göze geliyorduk falan sonrasında ona konu anlatmamı filan istemişti hatta çıkışta aynı otobüse biniyoruz evlerimiz bayağı yakınmış tabii bu süreçte kendi arkadaşlarımla arama mesafe girmiş gibi hissediyorum yinede onlarlada iletişimimi kesmek istemiyorum ne yapmam lazım?
Arkadaşlarımdan ayrı kalmak istemiyorum ne yapmam lazım?
Cevapla