Gelin ve görümce için siz ne düşünüyorsunuz?

Gorumcemle ufak bir sorunumuz vardı aramızda ama halletmistik tabi kendisi yine mesafeliydi ama konusuyoduk... neyse.. bayramda eşimin memleketine gittik 5 gün gorumcemde kaldık eşimin ablasının elinden 5 gün boyunca telefon düşmedi yüzümüze zor baktı... arkadaşı geldi eve ona büyük fincanda kahve yaptı bana küçük fincan koydu belki abartiyosun diyebilirsinz ama bu küçük detaylar benim dikkatimi çekti gorumcemin eltisi geldi akşam kafeye gittiler eltisi gidecek arabada yer yok diye bizi almadılar eşimle ben evde oturduk hiç aklımdan cikmiyo bunlar... siz ne düşünüyoruz...

Gelin ve görümce için siz ne düşünüyorsunuz?
Cevapla