Aile & Toplum Bu isimlerden hangisi iyi hangisi kötü? Gizli Üye (25-29) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Yapay Zekaya Sor Çocuk için sormuyorum enerji olarak hangisi kötü veya iyi duruyoSedaSerpilSeldaSelinSerapSeher Bu isimlerden hangisi iyi hangisi kötü? Cevapla Çocuk Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Serkan_87 Takip Et Master Yaş: 39 , eic 72% +1 yıl Aile & Toplum konusunda 3b cevap paylaştı. Selin tüm enerjimi alıyor 0 14 Yorumla Soran +1 yıl Kötümü baya Yorumla Serkan_87 +1 yıl Selin lerden hiç hoşlanmam Yorumla Soran +1 yıl Eski sevgilin ismimiydi Yorumla Soran +1 yıl Anlamı kötü mü sizin için nedenini yazsam Yorumla Soran +1 yıl Yazsan Yorumla Serkan_87 +1 yıl Eski Bi maceradan kalma biri Yorumla Soran +1 yıl Anladım ama ben bu arada serkan iş adamı vibesi alıyorum Yorumla Serkan_87 +1 yıl İş adamı değilim mühendisim ama konum olarak iyiyim Yorumla Soran +1 yıl Tamam işte ona yakın bir şeysin doğru tahmin etmişim takım elbiseli masa başında çalışan biri canlanıyor gözümde Yorumla Soran +1 yıl Bana çağrışım yapmıyor bu isim kötü değil ama iyi de değil Yorumla Soran +1 yıl Bu kız çok mu oynaktı yani anlamadım Yorumla Serkan_87 +1 yıl Yok yaa çok muhafazakardı deli ediyordu beni Yorumla Soran +1 yıl Kapalı mıydı nasıl biriydi yazsana böyle elini falan tutuşamıyorsun onun gibi mi Yorumla Serkan_87 +1 yıl Yoo değldi kapalı felan takip et beni Yorumla
birçılgıngenco Takip Et Xper 1 Yaş: 25 +1 yıl Serap en iyi seda iyu değil 0 1 Yorumla Soran +1 yıl Seher Selda selin bunlar nasil Yorumla
İstanbul_Beyi Takip Et Xper 1 Yaş: 29 +1 yıl Bence Serap güzel 0 16 Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ler Yorumla Soran +1 yıl Serpilden daha mı iyi Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Evet bence Serap Aurası var Yorumla Soran +1 yıl Teşekkür ederim Selda nasil Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Yaşlı ismi bana göre Yorumla Soran +1 yıl Serap şişko kız ismi diyen var bide teyze ismi Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Neden illa bunları koymak istiyorsun Yorumla Soran +1 yıl Yazıda da belirttiğim gibi bunları çocuk için sorduğum isimler değil ben ve kuzenlerimin ismi aile üyelerimiz anlaşmış gibi hep s harfi ile başlayan isim koymuşlar 😂😂😬😅✌️ Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Sesli güldüm 😁😁 Yorumla Soran +1 yıl Shshshs nedenki Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Ailen bir komple içinde 😁😁 Yorumla Soran +1 yıl Dalga geçer gibi değil mi ama gerçekten pek memnun değiliz Bu durumda eciş bücüş biçiş der Yorumla Soran +1 yıl Der gibi Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Akışına bırak rahat ol ani yaşa anda kal o zaman tedirgin olmazsın Yorumla Soran +1 yıl Hep değişik isimler böyle modern koyan olmamış Yorumla İstanbul_Beyi +1 yıl Olabilir normalden yaz istersen Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Selin tüm enerjimi alıyor
Kötümü baya
Selin lerden hiç hoşlanmam
Eski sevgilin ismimiydi
Anlamı kötü mü sizin için nedenini yazsam
Yazsan
Eski Bi maceradan kalma biri
Anladım ama ben bu arada serkan iş adamı vibesi alıyorum
İş adamı değilim mühendisim ama konum olarak iyiyim
Tamam işte ona yakın bir şeysin doğru tahmin etmişim takım elbiseli masa başında çalışan biri canlanıyor gözümde
Bana çağrışım yapmıyor bu isim kötü değil ama iyi de değil
Bu kız çok mu oynaktı yani anlamadım
Yok yaa çok muhafazakardı deli ediyordu beni
Kapalı mıydı nasıl biriydi yazsana böyle elini falan tutuşamıyorsun onun gibi mi
Yoo değldi kapalı felan takip et beni
Serap en iyi seda iyu değil
Seher Selda selin bunlar nasil
Bence Serap güzel
Teşekkür ler
Serpilden daha mı iyi
Evet bence Serap Aurası var
Teşekkür ederim Selda nasil
Yaşlı ismi bana göre
Serap şişko kız ismi diyen var bide teyze ismi
Neden illa bunları koymak istiyorsun
Yazıda da belirttiğim gibi bunları çocuk için sorduğum isimler değil ben ve kuzenlerimin ismi aile üyelerimiz anlaşmış gibi hep s harfi ile başlayan isim koymuşlar 😂😂😬😅✌️
Sesli güldüm 😁😁
Shshshs nedenki
Ailen bir komple içinde 😁😁
Dalga geçer gibi değil mi ama gerçekten pek memnun değiliz Bu durumda eciş bücüş biçiş der
Der gibi
Akışına bırak rahat ol ani yaşa anda kal o zaman tedirgin olmazsın
Hep değişik isimler böyle modern koyan olmamış
Olabilir normalden yaz istersen