Keşke hayatı zamanında yaşasaydım?

Misal keşke sadakatin olduğu zamanlarda bir ilişkim olsaydı. Özellikle üniversite zamanında. Çevremden bekar olsa bile ilişkisi olmayan kalmadı en temizi bile öpüşmüş ben çok geç atıldım abi hayata 18 yaşında üniversite hayatına başladım gerçi 22 yaşında ailemden ayrıldım hayatın gerçeklerini 23 - 24 yaşında gördüm. Şimdi herkes elden ele gidiyor. Hiç böyle benden başkasına gitmeyecek bir kız kalmadı. Evet flörtöz denemelerim de oldu ama bu az önceki saydıklarından hangisini yaşadın diye sorarsan sıfır. Kız eli bile tutamadım. 2+2=4 tür değil mi? Benim için etti 2+2=0 ne kadar trajikomik.

Allah'ım sonumuzu hayırlı etsin diyeceğim de bilemiyorum.

Keşke hayatı zamanında yaşasaydım?
Cevapla