
Yani demek istiyorum ki Rukiyeler şöyle olur ya da Ahmetler kuduruk olur gibi sadece tek bir şey söylemek gerekirse Tuğba isminde olup gidik olmayan kimse yok maalesef bu tespit çok doğru 😂😂😂

Yani demek istiyorum ki Rukiyeler şöyle olur ya da Ahmetler kuduruk olur gibi sadece tek bir şey söylemek gerekirse Tuğba isminde olup gidik olmayan kimse yok maalesef bu tespit çok doğru 😂😂😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
Hayır insanları isimlerine göre yargılamam ben
İnsanları sadece isimlerine göre değil, hiçbir şeyine göre yargılamam...
İşte gerçek bir insan
Olması gereken budur...
Tebrik ederim darısı ben hariç diğerlerinin başına 😂😂😂😂😂
Sen hangi isimlere karşı ön yargılısın mesela : ))
Tuğba ve İsmailler benden uzak dursun
Tuğba ve İsmail'lere duyuralım burdan : ))
Çok umrunda olduklarını düşünmüyorum ama bilsinler tabii ansjsjaja
Bazen isimlerin enejisi oluyor sanırım :d
Kesinlikle oluyor. T ile başlayanların ki özellikle iyi ama tuğbalar hariç Nznsjsmsms
Oh Allahtan tuğba değil sdfgsdfg
Hahahahahahahahahhahaha ay kimseye Tuğba vermesinler zaten
Çocuğumuz olursa koymayalım sdfgsg
Ay tövbe ben koymam zaten
https://www.youtube.com/watch?v=iFeJ487oASw&t=4s
İlk 12 saniye :d
Bu adam neden sürekli size yazıyor? Aşık mı
@Abcdfghjk00000 sanane
Oyle gibime geldi çünkü bu kacinci gorusum
@Abcdfghjk00000 saydın mı hepsini
Saymadım gordum dedim bir iki kez
@Abcdfghjk00000 Gözlerinizin maşallahı var beyfendi
Sadece sormustum merakımdan
Evet mesela hiç buse sudelerin hiç çirkin olduğunu görmedim, rukiye cemile kamile kerime bunlarında hiç güzel olduğunu görmedim
Eskiden çok yapardım bak bunu
Ben halen yapıyorum
Kızın adı hasan değilse sorun yok
Ajakajsksk bencede
adında at olan erkek benden uzak Allah'a yakın olsun
Ferhat gibi mi? Amin sis
Eneee benimkinde atın küçüğü var sdfgsdfg
özgürlügüne düşkün oluyorlar
@KalkYerimeYat fksdmlkfmsdlkıosmlkfıso sayıılmazzzzz
Sanırım daha önce hiç yargilamadim
Mükemmel
Biliyorum mükemmel olduğumu bir de halise aticaksin
Neden atacak mışım sjsjsj
Bilmiyom dün öyle diyordun
Hee evet doğru anasının paşa oğullarını tutuklama emrim var
Şu sinyalimi al artık da o mevzuyu hallederiz
Sen +4 saat önde değil miydin şimdi türkiyadan
+8 saat
Hayır
Tamam senin için +4 olsun bak suyuna geldim
Nekdjskdksksk işte ideal biri
Hadi şu sinyalime bir dön çok bekledi. d
Yargılamam toplumda var olduguna inanırım
benim adımı yargılı yolar bu arada aşagıdaki adam çok yvsak dıkkst et
Hangisi
Şu kal ell varya
😂😅 merak etme sis seni o mu yargıladı? Önce kendine baksın o
Benı o yargılamafı adımı yargılıyolar millet o çok yvdak
Tuğba mı kız senin adın canım sorry bir Tuğba vardı hayatımda ağzıma tükürdğ yani
Hayır yargılamam
İsimden ötürü yargılamam olabilir normal bir isim
Alperler hakkında ne düşünüyorsunuz :D
Ülkücü bir ailede büyümüş kendi halinde birinin ismi
Babam sağcıymış zamanında , annem solcu gibi. Alperen olmaktan son anda kurtarmışım :D Ötükene gidiyorum şimdi , at bulmam lazım :D
O Asena buraya gelecek