Size de bazen hayat bomboş geliyor mu?

Şöyle düşünüyorum bazen, diyorum ki 22 24 lerde üniversite bitiyor, işe girme süreci, çalıştığınız kadar kazanmıyorsunuz, 30 Lara yaklaşırken ya da daha varmadan evleniyorsunuz belki de, çocuk giriyor hayatınıza, çalışıp ev, araba, kozmetik, yemek derken parayı en fazla 30 40 yıl kullanabileceğiniz şeyler için biriktirip harcıyorsunuz, strese giriyorsunuz, saç döküyorsunuz, çocuk güzelliklerin yanında bolca şey de götürüyor sizden, onu büyüt, koru, bir gelecek ver derken bir bakmışsınız 70li yaslardasınız. Sabah 6 da kalkıp akşam geç saatlerde geldiğiniz iş sayesinde oturduğunuz ortalama bir ev ve arabanız var ama artık pek de bir şey ifade etmiyor. Siz ölünce başka bir sistemin çalışanı o evi almak için hayatını dişine takmış olacak. Kısır bir döngüde hissediyorum. Muhtemelen de öyleyiz. Her şey boş ve gösteriş amaçlı geliyor. Çok düşünmemem lazım, galiba hayat böyle ya da böyle yapmamanız yaşamamız gerek. Aksi takdirde derin düşündükçe depresyona girer gibi oluyorum :/

Size de bazen hayat bomboş geliyor mu?
Cevapla