Nişanlım kuzeninin yönlendirmesiyle mi hareket ediyor sizce?

Nisanda herkes çok heyecanlıydı. Gerginlikler oldu. doğal olarak. Ben ve nişanlım bisey bilmiyorduk haliyle. takilan takılar paralar kızda kalıyormuş, bende unuttum bu durumu. O anda kimse yoktu yanımızda. paralari saydık, damata düşeni verdim. cocuk gittikten sonra aileme bahsettim. yanlis yaptın kızda kalır hepsi dediler. bende nisanlima söyledim. tamam hayatım yollarim haklısın dedi. gunduz konuştuk oda, anneside, memnundu herseyden. akşama kuzenine gitti. Eve dönerken beni arayıp, başladı para muhabbeti bohça muhabbeti yapmaya. yok Nisan Bohcasi damat ailesi evdeyken acilmazmis yanlış yaptınız dedi., Evet haklısın ama ailenin erkekleri diğer odadayken açtık bohcayi dedim.. Nisan parasında gözüm yok benim bilmeden aldım dedi. haklisin bizde gözün var demedik sadece adet böyle kızda kalır dedim. Yok yigenin söz tepsisi tutarken yanlış tutmuş dedi. orada bayağı sinirlendim. Eleştirdiğin kişi 12 yaşında çocuk dedim. bunudami Eleştirdiniz sabah bunlardan annende sende bahsetmediniz. Şu an diyosun dedim. bence konusmayalim sen evine git dedim kapattim. kuzeni yeni evlendi ona gitti döndükten sonra bunları arka arkaya bana söyledi. Napmaliyim arkadaşlar?

Nişanlım kuzeninin yönlendirmesiyle mi hareket ediyor sizce?
Cevapla