Günü iyi değerlendirmek için sabah mümkün olduğunca erken kalkıyorum ama zaman yine de su gibi akıp geçiyor. Ne ara saat 14.00 oldu anlamadım. Sizin için de zaman su gibi akıyor mu yoksa anı doya doya yaşıyor musunuz?

#Perla
Günü iyi değerlendirmek için sabah mümkün olduğunca erken kalkıyorum ama zaman yine de su gibi akıp geçiyor. Ne ara saat 14.00 oldu anlamadım. Sizin için de zaman su gibi akıyor mu yoksa anı doya doya yaşıyor musunuz?

#Perla
Zaman dedigin nedir ki, goz acip kapayana kadar bi bakmisin ucup gitmis.
Bir soz vardir zamanla alakali cok severim;
1 senenin kıymetini sınıfta kalan bilir,
1 dakikanın kıymetini uçağını kaçıran bilir,
1 saniyenin kıymetini ölümden son anda kurtulan bilir,
1 salisenin kıymetini gümüş madalya alan bilir
Sen belki bir omrun kiymetini bilenlerden olursun 😉😇
Off dur yaa icimizi kararttin sabah sabah☹️ 🤦🏻♀️
Bazen zaman su gibi akıp geçsin istiyorum ama aksine geçmiyor 😕 genel olarak düşündüğümde zaman su gibi akıp geçiyor tabi ki ama bu ara zamanı pek önemsemiyorum.
Zaman su gibi değil şelale gibi akıp geçiyor 😃
Yaşlanmadım bazılarının aksine ben sadece yaş aldım :D ben yaşımı kanıtlamam gerekiyor, inanmıyorlar çünkü bazılarının aksine djdj
shsjs artık onlara da güvenmiyorum :D karşımdaki insan yaşını göstermiyorsun saçmalama yaaa derken ses kaydı ne alaka ayrıca djsja
Buradakilere uyguladığım tarife “önce kadın mısın, erkek misin ispat et” 😃
Diyorum ya :D artık ona da güvenmiyorum djdja
Bunu da teşekkür 🥳
Bana gün yetmiyor anlamadım gitti
Yok 8 saat yapalım 😂😂
Kısa oldun bi iş yapamadan gün bitsin 😂
Teşekkürler mösyö 🎈🎈
Cevap
5Cevap
Hayır maalesef.. zaman benim için hiç geçmiyor gibi geliyor..
sanki durmuş gibi.. o an da sıkışıp kalmışım gibi..
biraz daha hızlı geçse iyi olurdu
Evet zaman su gibi akıp geçiyor. Oğlan 24 yaşında ve yaza mezun oluyor. Evleneyim diyor, illa beni babaanne yapacak🤣😅
Grmc güzel babaanne olmak fena olmaz 🤣🤣
Genç*
Bana kalsa 30 dan sonra evlensin ama aşk işte...
🤣🤣
24 'ten sonra zamanda kayma yaşadım gibi aşırı hızlı gidiyor😅
Ömrümün yarısı geçti.. Evet, benim içinde geçiyor.
Çok hızlı akıyor günler haftalar nasıl bitiyor anlamıyorum.. tarihi anketleri kurcalayan sensin değil mi
Ben biliyorum.. yine de diyeyim dedim
Ben biliyorum işte.. eski anketi hortlatıyorsun hep ve yakaladım
Domuz bağı yapıcam
Akıllı ol!
Engel geliyor
Ya yine bildirim geliyor 😬
Bi engellim bakim duracak mı bildirimlerr 😏
Hangi birini kapatayım o kadar sorunun a deliii
Benim sorular ne olacak! 😬😬
Gelme demedik anketleri kurcalama yeter 😩
Ben sensiz de yaşarım ama seninle daha iyi yaşarım dediğiniz birisi var mi? ↗
Yeni soruma da beklerim gizli 😂
Yok gelmem
Pislik değil mi 😄😂
Biliyorsun bence sen de gizliyi 😄
Kimin anketleri kurcalıyorsan baş harf alayım 😄
Ben de pisliğin alası var sen bilirsin 😄
Harf satın alayım
Ben dedim önce! 😬
Ahahaaa ooo tutmadıı demek ki anlamamışsın 😂
Harf alayım tutmadı
İlk harfi ver tamam diycem
Nick ver.. dün mü? Hatırlamıyorum
Senden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı dediğiniz birisi var mı? ↗
Hatırlatayim. Ne çektik be gizlilerden 😂
Nööö.. nick? Harf
Bütün siteyle konuşmuş hey maşallah.. kartela geniş
Ş f sıralıyorsun maşallah
Palavracı 🤦🏻♀️
Sen kimin anketleri kurcalıyordun?
Ayy şiştim tamam
Evet kesinlikle. Çocukken dinlemiştim kıyamet yaklaşınca yıllar ay gibi aylar gün gibi hızlı geçecekmis. Hala unutmadım
Rahatsız mı oldunuz
İnsan doğrular o zaman. Haklısınız gibi mesela 😂 değil mi
Oda sen misin
Yok ben kimim ki haklı olayım? @Sosyetic_SheqiiL 😂
Eşiniz mi 😂
Anladım 😂😂
Hep haklı olduğumu itiraf etmiş :D ulan djsja
Biliyorum perla :D bunu kabullenmek zor oldu senin için ama gerçek bu değiştiremeyiz
Çok zor :D
Bu aralar zamanın hızına yetişemiyor um ztn çok çabuk geçiyor zmn
Zamanında 18 olmayı iple çekerken 24ü bitirdim dün baya hızlı giiyo şuanlık
Evet bomboş geçiyor maalesef inşallah 2024 dopdolu istediğim gibi geçer 🙏🏻
Zaman su gibi akıp gidiyor.
Tabii bu su, bizden de çok şey götürüyor farkında olmadan.
Aksine zaman duruyor bazen.
Aksın ne olacakki 😄
Valla günlük rutini burada yazmasam fena olmaz ama güneş doğarken o manzaraya karşı 1 saate yakın balkonda kahve keyfi yapmak müthiş keyifli. Sonrası zaten hazırlık, çocuğu okula bırakıp ofise geçme vs. vs. diye gidiyor.
kendini geliştirmiş insanı haketmediklerini düşünüyorum
Herkes haketse ya da geliştirseydi onlardan bir farkın kalmazdı ama bir de öyle düşün. Farkındalık yaratabilmektir önemli olan.
Evlendiğim zaman evet
Geçiyor
Tabiki
Bu aralar değil 😕😕
Sorma dayı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?