Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar merhaba oraya taşınacağım için bilgi almak istiyorum İzmir buca inönü mahallesi 677/25 SOKAK nasıl bir yer bilen var mı bilen varsa yazabilirmi çok sevinirim
Arkadaşlar merhaba oraya taşınacağım için bilgi almak istiyorum İzmir buca inönü mahallesi nasıl bir yer bilen var mı bilen varsa yazabilirmi çok sevinirim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Merhaba çok iyi değil ama kötünün iyisi etrafi çoğu bina yenidir
Kafandaki sorular başka merak ettiklerin varsa 📩 bekliyorum
Teşekkür ederim :)
Şehrin merkezine toplu ulaşım ile biraz uzak yaklaşık 45 dakika gibi bir sürede gidersin eğer kiralık olarak tutmadıysan başka yerlerde bakmanı tavsiye ederim
Çok teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
Hani tekrardan gözden geçirmeni tavsiye ederim sanırım tayın vs ile geliyorsun başka bir yerde düşünebilirsin
Bir İzmirli olarak şunu soyleyim buca İzmir'in en karışık yeridir dağınıktır
Evet doğru haklısınız ben pek bilmediğim için buca çevresini bilgi almak istedim:)
Bizim buranın daha güzel yerleri var aklına takılan bişey olursa yardımcı olurum
Kiralık ev buldum da o taraftan fiyatı uygundu çünkü 15 den aşağı kira yok ve ev bulamıyorum o mahalleden bulduğum için sormak istedim nasıl bir yer olduğunu:)
Sıkıntılı yer ogrencimisin
Yok hayır çalışıyorum
Anladım evlisin o zaman
Evli değilim daha kız başıma gidip gelmem bir sorun olur mu acaba diye düşünüyorum
Biraz zorluk yaşarsın orası kesin
Anladım teşekkür ederim:(
O teşekkür benden nedemek rica İzmir'de her hangi bir sıkıntı yaşarsanız elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım
Bende yeni taşındım bucaya çevreyi pek bilmiyorum ama ev arkadaşıma sorarım.
Çok teşekkür ederim:) bende bilmediğim için bilgi almak istedim akşamları işten evime gidip gelirken bir sorun olur mu bilmiyorum
Ya bu İzmir'in ulaşımı ne berbat ya, yok eshotmuş yok izbanmış yok tramvaymış bitmiyor pff
Fazlasıyla gerçekten berbat özellikle iş çıkış saatleri
Vallahi öyle, ya 8 de işten çıkıp eve gidicem. Fahrettin Altaydan metroyla konağa, ordan 285 ile Evka 1 e. Yol en az 1.5 saat. Aracım olsa 20 dakika
kamuda mısın özel sektör mü? yeni tayinle gelen biri olarak ben de ev bakmak durumunda kalabilirim de
İzmir'de sorun yasamazsin
Yaaaaniii orta diyelim iyi de değil kötü de
Teşekkür ederim:)
Benim mahallem
Bir bayan olarak akşamları evime gidip gelirken bir sorun olur mu? Acaba
Hayır iyi bir mahalle
Teşekkür ediyorum:)
Ilk günlerde yardimcı olmami istermisin
Dostca
Teşekkür ederim sağolun