Elbette yaşadığımız gün de dikkatli olmalıyız ama bu tam olarak bir kurtulma sağlayacak değil. Bunu söylemek istemiştim yanlış anlaşıldım galiba. Herkesin elinden ne geliyorsa yapması lazım dikkat etmesi gerek.
Covid gibi düşün, yakalananların çoğu sancılı bir süreçten belki kurtuldu belkide hayatını kaybetti, ama o süreç te geride kaldı, ve yaşayanlar hayatına eksik ya da kaldığı yerden devam etti
Bu covid zamanında bir karikatür vardı, muhtemelen sende görmüşsündür, yanan kibritler ve kibritlerin sırasında kişinin kendiside vardır. Yangını söndüremiyorsan gruptan ayrılacaksın diğerlerinide yakmamak için, öyle bir şey işte, anlatırsın ama vazgeçmiyorlarsa sende senin çevrendekileri o ateşte yakmamak için
Gruptan ayrılmayacağın bir yerdesin ne desen kabul görmüyor... Kıtlıktan çok daha fazlası var bana kalırsa. İnsanların gözünü açmaya bir şeyleri görmeye itiyorum. Görüyorlar da hatta ama yine de zevkleri için vazgeçmiyorlar...
Bende hep öyleydim. Her defasında diyet için veya bir şeyler için program plan yapar asla uyumazdım. Bir de herkese planlarımı anlatırdım bu da en büyük yanlışlardan biri. İstikrar çok önemli ve yeterince istemiyorsun demek ki. Armut pis ağzıma düş olmuyor maalesef. Bir efor sarf etmek gerekiyor bir şeylerin düzelmesi yoluna girmesi için. Amacından sapıtacak işler, arkadaşlıklar, alışkanlıklar hepsini bırakmak gerekiyor.
Teşekkürler ☺️ Hedeflerimi söylemek konusunda biraz cimriyim :) Bunun nedeni de söylediğinde sanki o anı yaşamış gibi beyin algılıyor ve yaşadığını varsayıp o mutluluğu yaşıyorsun bunun için o kadar uğraş harcamıyorsun. Bunun olmaması için hedeflerimi kimseye söylemiyorum :)
Ailemle konuşmuyorum Arkadaşlarımla tartıştım Eski sevgilimle konuşmuyorum Hastalığım zorluyo İnsanlardan uzaklaşıyorum Dersler kötü, hayattan zevk almıyorum ve ufak bi faydam yok
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
Planım yok maalesef
Artık geçsede hissetmeyiz içimizden 😅😂 umarım güzel geçer
Öyle bir hissettirir kii 😅 Umarım...
2024 Muhtemelen kıtlık mevsimi, Umarım az zarar göreceğimiz bir yıl olur
Pek az zarar göreceğimizi zannetmiyorum. Dikkatli olmamız gerekti zamanında :)
Yarış bitmeden her zaman dikkatli olmalıyız, Dün yaşandı ve bitti, yarın belli değil, yaşadığımız günde dikkatli olmalıyız
Elbette yaşadığımız gün de dikkatli olmalıyız ama bu tam olarak bir kurtulma sağlayacak değil. Bunu söylemek istemiştim yanlış anlaşıldım galiba. Herkesin elinden ne geliyorsa yapması lazım dikkat etmesi gerek.
Kurtulma sağlamaz ama fazla yaşayacağımızın garantisidir, Belki ortam tekrar düzelir, yaralarımızla ayağa kalkarız 🤔
Covid gibi düşün, yakalananların çoğu sancılı bir süreçten belki kurtuldu belkide hayatını kaybetti, ama o süreç te geride kaldı, ve yaşayanlar hayatına eksik ya da kaldığı yerden devam etti
Elbette bu da mümkündür ama insanlar ne kadar bilinçli hatta bilinçliden ziyade bilinçlenmek istiyorlar mı?
Şu an insanların ellerinden tüm hayatları alındı, Sadece nefes alıyorlar, Kukla gibi düşün?
Evet bunun farkındayım. Bunu insanlara anlatamıyorum ama işin kötü kısmı bu :/
Bu covid zamanında bir karikatür vardı, muhtemelen sende görmüşsündür, yanan kibritler ve kibritlerin sırasında kişinin kendiside vardır. Yangını söndüremiyorsan gruptan ayrılacaksın diğerlerinide yakmamak için, öyle bir şey işte, anlatırsın ama vazgeçmiyorlarsa sende senin çevrendekileri o ateşte yakmamak için
Gruptan ayrılmayacağın bir yerdesin ne desen kabul görmüyor... Kıtlıktan çok daha fazlası var bana kalırsa. İnsanların gözünü açmaya bir şeyleri görmeye itiyorum. Görüyorlar da hatta ama yine de zevkleri için vazgeçmiyorlar...
Mesela?
Hangisi için mesela?
Zaten her turlu gecti bi de 2024 gececek 2025 e hazir tam kivaminda oluruz
Yapman gerekenleri yaparsan daha güzel bir 2025 bekler hadi 2024 bunun başlangıcı olsun ☺️
Yapmam gerekenleri yaparsam emin ol 2025 gelemez uc dort gunde yapamam 😂
Valla aslinda yapilacak seyler varda 🤣
İllaki bu 2023 bitiminde demiyorum başla 2024'den devamı gelir zaten ☺️
Iste baslamak problem basliyom yarida kaliyo tam dogruluyo bi anda egriliyo
Heryerimizden gecti diyon daha ne yapacan gecti artik 😁
Bende hep öyleydim. Her defasında diyet için veya bir şeyler için program plan yapar asla uyumazdım. Bir de herkese planlarımı anlatırdım bu da en büyük yanlışlardan biri. İstikrar çok önemli ve yeterince istemiyorsun demek ki. Armut pis ağzıma düş olmuyor maalesef. Bir efor sarf etmek gerekiyor bir şeylerin düzelmesi yoluna girmesi için. Amacından sapıtacak işler, arkadaşlıklar, alışkanlıklar hepsini bırakmak gerekiyor.
Valla bende bi tane aliskanlik var baskada bisi yok sen kilo vermekmi istiyon
Kilomu verdim şükür -30 :) Hedeflerim başka
_30 ciddimisin valla bravo hedeflerini alayim
Teşekkürler ☺️ Hedeflerimi söylemek konusunda biraz cimriyim :) Bunun nedeni de söylediğinde sanki o anı yaşamış gibi beyin algılıyor ve yaşadığını varsayıp o mutluluğu yaşıyorsun bunun için o kadar uğraş harcamıyorsun. Bunun olmaması için hedeflerimi kimseye söylemiyorum :)
Tahmin ettim sanki az cok😊
Bunun nedeni deyince anlasilir olmus o ani yasamis gibi 😊
Evet öyle yani bu yüzden sende bahsetme. Bir şeyler yapmak istiyorsan da pazartesi falan değil direk başla :)
Baslamanin gunumu olur ya😊
Tabii ki de :)
Ya tamam basladik dersin ya hayir olmaz dersin pazartesi olmaz😊
Evettt:)
Yarini bekle diyon iyi bekleriz🤣
Yarını bekle mi dedim size? 😅
Yarin pazartesi biliyon
Pazartesi🤣🤣🤣
Pazartesi oluşu aklımdan çıkmış tamamen 😅
Aklina getireyim😂😂
Illa pazartesi olacak sali olmaz🤣
Aynen 😅
Pazartesi niye😂
Pazartesiye hazirlik var 🤣🤣🤣buyuk gun
Umarım her şey çok daha güzel olur
Umarım ☺️
Mutlu ve huzurlu bir evlilik tek temennim
Nişanlı falan mısınız?
Yeni Evliyim.
Umarım çok mutlu olursunuz ☺️💜
Amin çok teşekkür ederim sende öyle inşallah🤲🏻
Teşekkürler ☺️💜
Var çok
Umarım gerçek olur ☺️💜
Saol en iyi yorum seçersen sevinirim
Pardon ama seçemem. Kısa bir cevap ve yani bu şekilde emrivaki yaptığınız için özellikle yine seçmem teşekkürler :)
İntihar düşünüyorum
Bunu sana düşündüren nedir?
Bu hayata beni bağlıcak şeyler kalmadı
Seni hayata bağlayan şeyler neydi ki?
Ailemle konuşmuyorum
Arkadaşlarımla tartıştım
Eski sevgilimle konuşmuyorum
Hastalığım zorluyo
İnsanlardan uzaklaşıyorum
Dersler kötü, hayattan zevk almıyorum ve ufak bi faydam yok
Biraz fazla özel bunların hepsi :)
boş ver gitsin çok önemli değil
Bana geri dönüş yapar mısınız rica etsem?
Xper yeterli değil benim daha yeniyim de :)
Ettim galiba
Mesaj atabilir misiniz?