Annem ve babamin saat 10da yataga gecmesi. Ve tabiki yobaz olduklari icin bana cinsel ozgurluk tanimadiklari gibi din travmasiyla ozguvenimi yok etmeleri
O ikisi aile olsun diye dogmusum.
Eger bi gun evlenirsem sevisirsem cocuk yapmiycam
Annem ve babamin saat 10da yataga gecmesi. Ve tabiki yobaz olduklari icin bana cinsel ozgurluk tanimadiklari gibi din travmasiyla ozguvenimi yok etmeleri
O ikisi aile olsun diye dogmusum.
Eger bi gun evlenirsem sevisirsem cocuk yapmiycam
Bu elimizde olan bir şey değil ki
Dünyaya gelecek çocuğun annesi ve babası kaderinde yazılıdır
Eğer bir evlada anne olmak kaderinde varsa ve o evlada baba da yazılmıştır tabiki
Bu değişmez
Takdiri İlahi yani Allah ın takdiridir bu işler
Ve "Takdir Tedbir le bozulmaz"
Allah c. c söylüyor zaten ; Ben sizi anacak bana ibadet edesiniz diye yarattım. Hepiniz imtihan halindesiniz, kendinizle , malınızla,, çocuklarınızla vs. Velhasıl tüm yeryüzü hareketlerimizle imtihandayız.
Ölmek için
Cinsel özgürlüğü sana din tanımıyor merak ediyorsan evlen deniliyor.. e evlilik cinsellik değil mi? Denemeden almak da saçma geliyor bana ya istediğim gibi olmazsa :D yine de din böyle uygun görmüşse susmak lazım..
Cevap
24Cevap
buldum hata olduğu için geldim
sana bir şey diyeyimmi sen bian önce kuran oku bilmiyorsanda öğren abdest al namaz kıl çok isyankar konuşuyorsun ve bu şekilde günaha giriyorsun
Ben sadece zengin olursam çocuk yaparım, yoksa yapmam. Ayrıca sevişmek için evlenmek şart değil.
Anne babana ulu orta ne oldukları belli olmayan insanların içinde yobaz demem aslında yobazın sen olduğunu gösteriyor bize
bu travmaların arasında kendi özgürlüğünü sen keşfedip bulabilirsin.. sınırlar olacaktır ama kendine küçük tutku dolu bir dünya neden olmasın
niye sende çocuğun olunca onlar gibi mi davranırsın yoksa
Hepimiz üç beş dakikalık zevk mahsulü ve ürünüyüz öteki dünyası yok bu işin. :D
Böyle düşünme ekonomik özgürlüğünü kazan evden ayrıl yatılı is bul
Her aile böyle bazı şeyler aileden gizli yaşanır 😂
Onlardan gizli yaşasam cinsellik nereden bilecekler ki sanki
Hayır çocuk yap ama annen ve babanın seni büyüttüğü gibi büyütme iyi ki annemsin iyi ki babamsın diyebilsin o çocuk
Ne bu sendeki seks aşkı ya gel sevişelim bişe olmaz
Herkesin bu hayatta bir amaci ve bir nedeni var ben buna inanıyorum
Bu ne evlenme aşkıydı olm be
Senin çok sıkıntılı bir hayatın var anlasilan 😂
Ne yapıyorlar saat 10 da
Çocuk yapmayıp napıcaksın
Senin de ne çok derdin var.
Bunun derdi y@rak sürekli evlilik sevişmek seks bunu istiyor
S2kisme için mi geldin 🙄
Sevişmenin saati yok ki!
Cinsel konularda bilgilendirilmesi lazım
Bulmadık
Bu dünyanın bana ihtiyacı var
Okadar mı azdın
İyi korun o halde
Kaybol la zargana
Kurtul o aileden
Saat 10 ne alaka
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?