
Telefon yok, cüzdan yok, çanta yok, kartlar yok, hiç bir şeyiniz yok. Bmyle bir durumla karşı karşıya kalsanız evinize nasıl dönersiniz?
Kalmam demeyin kalınıyor tecrübe ettim. 😅

Telefon yok, cüzdan yok, çanta yok, kartlar yok, hiç bir şeyiniz yok. Bmyle bir durumla karşı karşıya kalsanız evinize nasıl dönersiniz?
Kalmam demeyin kalınıyor tecrübe ettim. 😅
Yolda arabasıyla giden bir tanıdık/arkadaş görürsem onu çevirirdim. Beni evime ailemin yanına götürmesini rica ederdim. Kimseyi bulamazsam, günde 30 km yürümeyi tercih ederdim. Hava kararınca yaşlı çiftlerin yaşadığı evde kalırdım. Yiyecek ihtiyaçlarım esnaftan yanımda hiçbir şeyimin olmadığını ödemeyi maaşım yatınca yapacağımı söyleyerek giderirdim.
Dönmem sanırım vjjvg yani bilmiyorum kulağa çok eğlenceli ve aksiyonlu geliyor. Dönmenin yollarını aramaz, oranın tadını çıkarırdım. Hele bide farklı bi ülkeyse üff 🤌
Cevap
16Cevap
Ben seni ararım tabi ki de @florabacchus gel beni al burada kaldım diye 😅
Sana özel helikopter yollarım 😅
İşte abla gibi abla ya 😅 sdfsd
😎😅
Birinden telefon isteyip ailemi ararım. Ya da taksiye biner evin önünde ödemeyi yaparım. Yani aynı şehir içerisindeysem tabi ki. 😁
Taksi harika 😅👍
😁😁
Girerim bir esnafa telefonu kullanayım diye rica eder ararım birini gelir alır.
Tecrübeyle sabit 😎
Hafızanıda kaybettin diyelim 😅
Allah bel@mı versin o zaman ya dışarda ne işim varsa o durumda 😂
Aklıma farklı senaryo gelmişti benim aslında 😅
Yolda yürürken gasp ediyorlar para cüzdan telefonu çalıyorlar bir tane de kafana vuruyorlar hafıza nanay😅
Eeee bizim eller o ara armut mu topluyor 😂
Gasp eden kişi o kadar yaklaşmaz yani kafa atacak kadar.
Bıçak falan çeker.
Florya kadın senaryo olmamış ya 😂😂
Sen bu aralar mecnunsun yaaa aklın başında yok fjfjg.
Daha neler gelecek başına 😅
Aha senaryoyu bana sapladın 😂😂
Birinden rica eder, telefonunu alır arkadaşımı arar gel al lan derim. 😂
Senin kalman normal tabii bütün parayı çarçur edince ahshshshs
Yok yaaa 😅 Dün param çantam kartlarım telefonum arabada kaldı, eshot şoföründen rica ettim beni evime yakın bir yere bıraktı. Böyle güzellikler olur burada da, kaldığım mahalle çukur gibiydi çok ürktüm dkfjfjg.
Macera oldu teşekkürler 😅
Yürürüm mecbur ya da bir kişiden yardım isterim veya taksiye binerim parayı eve gelince veririm
1 saatlik yol falan ise yürürüm. Çok daha uzak ise birisinden ister, IBAN da alır, ilk fırsatta öderim.
ben parasız kaldım diyip yiyecek bişeyler isterdim su isterdim para isterdim sonra arabayla eve giderdim
Gider banka soyarım ama bankada para yok polise giderim artık devlet işini yapsın vatandaşına sahip çıksın en iyisi polise sığınsın
Polis merkezine gider yardım isterim bırakırlar zaten.
Yüyürüm 50 km yürümüştüm 4 saat boyunca yürüdüm 48bin adım atmışım
🙄🙄🙄🙄🙄
bunun daha farklı versiyonunu yıllar önce yaşamıştım.
Polis karakolu varsa oraya gidip ailemi ararım. Ailem yoksa zaten evim yoktur
Ezbere bildiğim bir numarayı aramak için bir erkekle konuşurum. Daha sonra hallolur bir şekilde
Emniyet ne güne var 😀
Ne yapıcak ki onlar?
Nasıl ne yapacak parasız kaldım eve dönemiyorum bana yardımcı olun diyecem onlar da benim biletimi kesip eve gönderecekler
Öyle bir hizmet olduğunu bilmiyordum
Mültecileri sınır dışı edip gönderiyorlar onlara para var da biz vatandaş olarak bu ülkenin bir ferdi olarak faydalanamayakmıyız 😀
😅 orada da böyle konuşma shshdhd
😂😂😂 vatandaş olarak gidip zor durumda olduğunu söyleyip seni eve yollasınlar demedim siyaset yap 😂
Ben anlamam siyasi şeylerden 😅
Bir cami önü bulup tuttuğun altın olsun demeye başlarım fjfjh
Biri çıkar gelir gel yavrum karnın aç mı bize gel der sonra da eller falan Seni benden söylemesi en iyisi emniyet 😀
🙄Allah korusun
Küçükken anlatmadılar mı yabancılardan bir şey istemeyin
Arkadaş arar ibana para attırırım
Parayı neyle çekicen?
Arkadaşı neyle arıycan😅
Haa telefon da yokmus, birinden rica eder ararım, sonra birinden rica eder qrla çekerim
Birinden rica etsen senin için şehir içi otobüse kart bassa nasıl olur aceba 😅
Ya aynı şehirdeysem yürürüm eve😅
😅Sen yürürsün doğru fjgj.
Ben yürüyemeeem😅
Taksi var ama bin evin önünde parayı öde
Abimi arayıp beni burdan almasını söylerim 😁😃
Yürüye yürüye elbet bir yerlere gelinir be 😄😄
Taksiye biner evin önünde inerim…
20 km yürüdüğüm oldu bu yüzden.
3,5 - 4 saat kadar
Dönmem
Otostop
Yürüyerek
Yürüyerek dönmüştüm
Yürüyerek ya da birinden yardım sorarım
Otostop çekmelisin
Yardım isteyerek
Alt+f4
Soruya gel
Bilmem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?