Kızlar, Ya ben netten bir kızla tanıştım ama lütfen bakar mısınız?

Ya ben netten bir kızla tanıştım kız çok iyi birisi şüphem yok ama kızin babası sürekli kızı baskiliyormus yemek az soğuk gelse azarlıyor mus kız 28 yaşında kızın kararlarına karışıyor mus belki o kızın telefonda özeli var hayatında kimse olamaz diyormuş böyle bir saçmalık olabilir mi kızın bir erkek kardeşi bir de kız kardeşi varmış bunların ikisi de evli hayatlarını kurmuşlar ama bu kıza her şey yasak sizce normal mi bende kızı uyarıyorum beni yanlış anlıyor bunun kardeşleri zaten kızı düşünse sende kendini kurtar derler erkek kardeşi iyi işlerle uğraşmıyor bu arada

Kızlar, Ya ben netten bir kızla tanıştım ama lütfen bakar mısınız?
Cevapla