Ben genelde evde kalirim annem babam abilerim ve ablalarim gider.
Evde yasin okurum cuz alirim dua ederim.
Taziye evlerini gereksiz görüyorum. Bir kere bile gormedigim sirf akrabam oldugu icin sevip samimi davranmak zorunda kalmak bana sacma geliyor.
Cogu zaten yemek yemeğe ve dedikodu etmeye geliyor
Ailem bana arkamdan herkesin benim hakkimda kötü konustugunu ve deli dediklerini soyledi.
Mecbur muyum gitmeye yani?
Evde yasin okurum cuz alirim dua ederim.
Taziye evlerini gereksiz görüyorum. Bir kere bile gormedigim sirf akrabam oldugu icin sevip samimi davranmak zorunda kalmak bana sacma geliyor.
Cogu zaten yemek yemeğe ve dedikodu etmeye geliyor
Ailem bana arkamdan herkesin benim hakkimda kötü konustugunu ve deli dediklerini soyledi.
Mecbur muyum gitmeye yani?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer