21 yaşındayım hiç kimsenin taziyesine gitmedim. Ayıp mı ettim?

Ben genelde evde kalirim annem babam abilerim ve ablalarim gider.

Evde yasin okurum cuz alirim dua ederim.

Taziye evlerini gereksiz görüyorum. Bir kere bile gormedigim sirf akrabam oldugu icin sevip samimi davranmak zorunda kalmak bana sacma geliyor.

Cogu zaten yemek yemeğe ve dedikodu etmeye geliyor

Ailem bana arkamdan herkesin benim hakkimda kötü konustugunu ve deli dediklerini soyledi.

Mecbur muyum gitmeye yani?
21 yaşındayım hiç kimsenin taziyesine gitmedim. Ayıp mı ettim?
Cevapla