Ya beni sürekli götürüyor ben de yalnız kalmasın, kendini orada yalnız hissetmesin diye yanında gidiyorum. Sonra eve geliyoruz çat telefon çalıyor. Kim arıyor? düğünden biri. Ne diyor? Senin kız kaç yaşında? Aradan birkaç gün geçiyor eve misafir geliyor. Sonra senin düğündeki kızın nerede? Diyor... Var ya aşırı derecede sinir oluyorum. Annem de tabi bir yandan mutlu oluyor diğer yandan da soğuk gibi. Sonra benim psikolojim bozuluyor. Annem de bana diyor ki " üzülmek yerine sevinmen gerekiyor. Hiçbir insan kötü kızı oğluna ister mi? " Diyor. He yani beni istedikleri için sevinmem gerekiyormuş, daha benim yaşım kaç ki? Benim şu anda yapmam gereken şey yuva kurmak mı yoksa geleceğimi kurmak mı?
Annem beni pazarlıyor mu anlam veremiyorum. Olan hep bana oluyor böyle şeyler yaşadıkça kendimi kötü hissediyorum.
Annem beni pazarlıyor mu anlam veremiyorum. Olan hep bana oluyor böyle şeyler yaşadıkça kendimi kötü hissediyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Iyyyy. Resmen seni genç yaşta evlendirip koca kahrı çektirecek fjdjdjjdjd annene söyle bari illa evlendirecekse 80 90 yaşlarında ölmeye yakın zengin olsun
Evliliği başatınolstak gören birimi annen.
Anlamadım?
Başarı olarak mı demek istedin?
Oo hatalı yazımın kralını yapmışım.
Başarı olarak gören birimi diye sordum.
Evet evliliği, çocuk yapmayı, temizlik yapmayı ve yemek yapmayı başarı olarak görüyor
Geçmiş olsun. Yaşın kaç bilmiyorum ama annenin istediği zamanda evlenme. Kendinden emin ol ondan sonra evlen. Annen bu işi erkene çekmek isteyecek
Dün diyor ki senden büyükleri varken seni almazlar diyor ama hep beni bir yerlere götürüyor. Hayır bir de diğer ablama göre annemin işini, temizliğini ben yaparım genelde. O yapmayınca sürekli ona şu şekilde kızıyor " senin yaşıtındakiler evlendi ellerinde çocukları var sen hâlâ bir yemek yapmayı bilmiyorsun" o ablam da derece yaptı üniversite sınavında ama ben hep annemin sözünü dinledim beni nereye isterse götürdü her istediğini yaptım. Temizliğini, yemeğini vs. Yaptım. Eve misafir gelir kimse odadan çıkmaz ben çıkarım onların önüne çaylarını koyarım. Ama ben 2. Mezuna bıraktım işte. Ablam okudu derece yaptı annemin sözünü dinlemedi ama ben onun sözünü dinledim hiçbir hayalimi gerçekleştiremedim. Hayata çok geç kalmış hissediyorum
He bir de şu var. 2. Mezunluga bıraktım diye yüz karası olmuşum öyle söyledi. Geçen gün de tartıştık diyor ki sen okuma gir işe çalış paranı biriktirip kendine çeyiz al git evlen kocan seni dövsün o şekilde akillanirsin. Vallahi yeter ya psikoloji kalmadı
Bilemezsin belki evlenirsin kocan iyi biridir ablan'dan daha mutlu olursun. Ama mezuna kalman hayata geç kalmış olduğumu göstermez benimde kardeşim istediği bölümü 3. Yılında kazandı bence hiçbir yere geç kalmadı. Seneye olur veya ondan sonraki sene olur. Yeterki sen iste geridini kafana takma
Ama ailem izin vermiyor bir daha mezuna kalmama o yüzden benim bu yıl kazanmaktan başka çarem yok
İzin vermiyor diye bir şey yok. Sokağa mı atakcak? En fazla işe gir diye baskı yaparlar o ara yine derslerine çalışır sınavına girersin
İlk mezun yılımda full ev işi ile ilgilenirdim. Temizliği, yemeği hep ben yapardım. Kütüphaneden dönerdim bana direktmen yemek yap derdi. Hemen yemek yapardım. Zaten sonra calisamadim doğru düzgün. Sonra da beni işe verdi. İş yerinde psikolojim aşırı derecede bozuldu. Sonra iş yerinde hastalandım ve çıktım. Hastalanmasam yine cikarmiyorlardi. Hatta hastalandım hastanede 3 gün yattım beni hâlâ çıkarmak istemediler biraz daha çalış diye ısrar ettiler ama ben kendime isteğimle çıktım. Bir de diyor ki çok rahat büyüdün bir elin balda büyüdün. Bxk öyle büyüdüm
Valla bana bakarak öyle büyümüşsün ama neyse. Ülkemizde hemen hemen her aile böyle mücadeleye devam et sene inş kazamacaksın. Olmasada pes etme
Bana bakarak öyle büyümüşsün derken ne demek istedin
😁😁en azında ailen yanında iyi kötü bir yere kadar destek oluyor sana.
Pek destek de olmuyorlar ama neyse... Güzel sohbetin için çok teşekkür ederim
İnsan hayatında ufak bir dokunuşun bile ne kadar büyük etkileri olduğunu göreceksin ilerleyen yıllarında. Ama herkes gibi yaşayarak anlayacaksın bunu. Rica ederim iyi günler
İnşaAllah geç olmadan anlarım yine kendi dolduruşuma gelip de onlara haksızlık yapmak istemem. Çünkü onları üzmek istemiyorum. Çok teşekkür ederim size de iyi günler
Anaaaa bu minik patates kızartması kizmis gene
Sinirliyken güldürdün beni sağol SJSMXNDİSMDHDİSMS
Sinirlenme boş ver sen takılma oraya. He de tamam de geç ben senin abin olcam bak ozaman Gor elletmem kardesimi
Abi gibi abi bee eyw canım abim 😂🤍🥰
Nedemek canım kardeşim benim :D
Evlendirmek ister zengin koca bulmak için sana
Oynuyon mu
Akraba düğünlerinde pek oynamam ama mahalleden birinin düğünü olunca oynarım arada
Kurtları döküyon he 😂
Ne yapayım sinirimi, stresimi horon alabiliyor sadece CJDKSMDEİDK
Ooo Karadeniz hatunu sen ne enerjik olursun bee
ay cidden benimki de ısrarla götürmek istiyor
Offf neden böyleler yaaa
Adettendir
Satacak