Sizce bir anne neden kızını her düğüne götürür?

Ya beni sürekli götürüyor ben de yalnız kalmasın, kendini orada yalnız hissetmesin diye yanında gidiyorum. Sonra eve geliyoruz çat telefon çalıyor. Kim arıyor? düğünden biri. Ne diyor? Senin kız kaç yaşında? Aradan birkaç gün geçiyor eve misafir geliyor. Sonra senin düğündeki kızın nerede? Diyor... Var ya aşırı derecede sinir oluyorum. Annem de tabi bir yandan mutlu oluyor diğer yandan da soğuk gibi. Sonra benim psikolojim bozuluyor. Annem de bana diyor ki " üzülmek yerine sevinmen gerekiyor. Hiçbir insan kötü kızı oğluna ister mi? " Diyor. He yani beni istedikleri için sevinmem gerekiyormuş, daha benim yaşım kaç ki? Benim şu anda yapmam gereken şey yuva kurmak mı yoksa geleceğimi kurmak mı?
Annem beni pazarlıyor mu anlam veremiyorum. Olan hep bana oluyor böyle şeyler yaşadıkça kendimi kötü hissediyorum.
Sizce bir anne neden kızını her düğüne götürür?
Cevapla