Nasıl yapmalıyız, hiçbir yerden gelirimiz yok?

20 yıldır hasta eşimden şiddet gördüm kalça kemiğim kırılmıştı geçen sene boşandık onun hasta parasını (şizofren) onun kendi kardeşleri alıyor artık. Benim tek gelirim çocuk maaşıydı şimdi çocuğum 18 yaşına bastığı için o parada gitti şu an hiçbir gelirimiz yok iki çocuğumda büyüdü ama ikiside çalışamıyor utangaçlar şehirde küçük şehir çalışılacak iş yeri pek fazla yok bende kendi kadın başıma çalışamıyorum. Sosyal hizmetlere de gittim çocuğunuz 18 yaşına bastığı için artık ne yapsanız da sosyal hizmetlerden asla yardım alamazsınız çocuklarınız çalışmalı dediler. çalışmıyor ikiside şimdi biz ne yapalım 3 kişilik aile tek başımıza kaldık biz nasıl yapacaz nerden yardım bulucaz🥺
Nasıl yapmalıyız, hiçbir yerden gelirimiz yok?
Cevapla